Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

dinsdag 12 december 2023

Even een blog post

 Goede avond.

Geregeld zie ik het blog even, maar nee een berichtje deed ik niet.

September zie ik de  laatste keer.

Komt er niet van.

Gister maakte ik een foto van de Mistery heksen

Week 49 is af nu, nog 3 weken en hij is af.

Doe gestaag mijn best, en ik ben bij.

Het patroon is zichtbar nu.


Het licht in de kamer was niet goed, in het echt zijn de kleuren beter

Patroon is nu zichtbaar, valt me tegen, had iets anders verwacht

 had een duur paket stof, wat ruim voldoende moest zijn.

Heb  echt zuinig geknipt,maar kom denk ik te kort.

Baal ik van , word puzzelen om af te maken

Afijn ben niet iemand die het aan kant legt.

Waar ik mee begin word afgemaakt.

Het is zo bedenk waar je mee begint.

Weer wat geleerd, al ben ik op leeftijd.

Verder brei en borduur ik met plezier nog.

En een mooi quilt patroontje lokt me tegen.

Groetnis Annie

8 opmerkingen:

  1. Fijn dat je hier wilt lezen, zal toch weerproberen vaker langs te komen
    Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah wat mooi als ik de foto uitvergroot zie ik pas hoe klein die hexagon netjes zijn. Mega wat een werk maar zeker veel eer van je werk. Hoop dat je het net red met de stof

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O nee, Annie, ik hoop echt dat je geen stof te kort komt. Het is jammer dat al het werk niet helemaal naar je zin is. Leuk om weer iets van je te lezen trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat jammer dat het patroon je tegenvalt. De kleuren zijn wel erg vrolijk, ik hoop dat je daar van kan genieten. Misschien kan de leverancier van het pakket aanvullen als het niet genoeg is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja so ein Mystery ist immer schwierig, wenn man nicht weiß ob es einem gefällt, das ist schade, aber vielleicht kannst du es verschenken, an einen besonderen Menschen.
    Liebe Grüße, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vind de boom met de giraffe toch wel erg mooi zo op al die kleurige lapjes. Echt Afrikaans.
    Als je bepaalde kleuren te kort komt en het zijn effen lapjes, dan kan je een oproep doen om je blog.
    Ik heb veel effen kleurtjes.
    Als je t.z.t. de maten en de kleuren op je blog schrijft, komen er vast wel lapjes naar je toe.
    Maar eerst maar kijken hoe ver je komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooi afrikaans tintje. Hij wordt wel prachtig hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wunderschön wird der Quilt. Ich habe die vorlage bislang nur gesammelt.
    Liebe Grüße Manuela

    BeantwoordenVerwijderen