Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

woensdag 20 december 2023

Goede en Prettige Feestdage.

 



Goede avond.

Een kleine blog post, 

een kaart gemaakt.

Hiermee wensen wij allen

  Fijne Kerstdagen, en

een Gelukkig Nieuwjaar

 Groetnis Annie.

6 opmerkingen:

  1. Dank je wel, Annie. Voor jullie ook de beste wensen! 🎄

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt Annie, en 't zelfde gewenst voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Liebe Annie,
    ich wünsche dir ein frohes und besinnliches Weihnachtsfest.
    Liebe Grüße Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne dagen Annie samen met je man kinderen en kleinkinderen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wens jullie ook hele fijne gezellige en rustige kerstdagen.
    Genieten van de jaarwisseling met een oliebol en iets anders lekkers.
    Tot volgend jaar.
    Lieve groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele gezellige dagen Annie en een mooi 2024 gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen