Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

zondag 31 december 2023

Oudejaarsdag

 Goede avond.

Oudjaars avond, een laatste blogje.

Hier de opdracht van vorige week 51.


Gister de laatste opdracht, best nog een hele hoek.
Bijna 200 hexjes ben ik aan het voorbereien 
 Te kort stofjes aangevuld uit mijn voorraad,
 ook van mijn dochter en haar vriendin.
Volgende week hoop ik hem  kompleet te hebben,
 en dan maar eens bedenken.
Hoe ga ik het afwerken
 Doorpitten en hoe de bies

***********************

Als ik zo de blog posten lees, zijn er veel jaar verslagen.

Veel foto,s wat is gemaakt.

Boeken die allemaal zijn gelezen.

Zou best mooi zijn, maar ach ik heb het niet bijgehouden.

Geen plaatjes van gemaakt.

Heb sokken gebreid.

Truien groot en klein, weg gegeven geen blog post van gemaakt

Kraam cadautjes waaronder een speelkleed.

Maar dit alles is te laat bedacht hé

Lees heel graag, en meestal een E boek

Borduren doe ik ook  graag,

een volgende post daar  van een plaatje.

Verder zag ik vandaag dit plaatje.

Even geleend.

Dit wens ik  jullie allen toe.

Groetnis Annie


7 opmerkingen:

  1. Fijn dat je komt lezen, een fijne avond.
    Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij mij ook geen overzicht hoor. Leuk bij een ander, maar zelf doe ik er ook niet aan. Voor jullie ook het allerbeste voor het nieuwe jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk plaatje dat laatste, heel toepasselijk.
    Mooi word je quilt, leuk dat ie al bijna af is, ook al moeten er nog heel veel hexjes aan.
    Wens jullie ook een gelukkig, creatief en heel gezond 2024!
    Lieve groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja je hebt echt heel veel gedaan in een jaar tijd. Op naar een mooi nieuwjaar ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och nee, waren zou je al je werkjes gaan tellen. Het gaat toch om het plezier en niet om het resultaat!
    Ik wens je alle goeds toe voor het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Liebe Annie, alles gute für dich für das neue Jahr, vielleicht hast du ein bisschen mehr Zeit für dein Hobby und das bloggen.
    Pass gut auf dich auf,
    Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een fijn creatief jaar gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen