Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

donderdag 14 december 2023

Borduren en Kerst

 Goede middag.

Hartelijk dank voor de lieve reacties op het vorige blog post



 Ons boompje staat al weer een week,
Best even een werkje maar we heben het samen weer gered.
 Toch fijn wat lichtjes in de donkere dagen.

De lidcactus bloeit weer,
maar denk dat hij me de Kerst niet zo mooi meer bloeit.


Zag ook de randjes per week langs komen.
Van Soed Idee,
 ook dit jaar doe ik weer mee,
 deze keer met de kleur rood  DMC garen.


 En aan het eind van dit blogje, even een update
van het grote borduurwerk waar ik aan werk.


Groetnis Annie





7 opmerkingen:

  1. Het is leuk een reactie te lezen, al vast dankjewel.
    Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig hè, de kerstboom en de lichtjes.
    Daar kan ik ook zo van genieten.
    Inderdaad best veel werk om alles er in te hangen, maar het is gelukt.
    Je grote borduurwerk wordt prachtig, ook de kleuren.
    Wens je alvast fijne, rustige en gezonde kerstdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er gezellig uit bij jullie. Je randje wordt prachtig, wat is het een leuk werkje hè. En je grote borduurwerk vind ik echt Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi boompje Annie prachtig borduurwerk. Mijn witte lidcactus is bijna uitgebloeid de rose is nu op zijn mooist.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wie schön das kleine Bäumchen aussieht, schöne Stickerei, so ein großes Muster, tolle Farben.
    lg Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om weer bij je te lezen! Je bent nog altijd een hele bezige bij zo te zien... Mooie lidcactus; bij mij bloeit ie ook al..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn om weer wat van je te lezen/zien.
    Fijne feestdagen gewenst.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen