Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

donderdag 14 september 2023

week 36 en nog wat



 De dagen gaan echt snel, 

Nu weer mooi weer,

zelf hadden we warme dagen.

En zaten we veel buiten.

Buiten in het zonnetje

 vierden we de verjaardag van  Evert 

86 jaar  op rij nu.

Het is toch een voorrrecht,

dankbaar en blij

Deze week 36  is de opdracht voor het quilt

 Anneliefs Mysterie hexjes weer klaar.

Zaterdag op naar de 37 ste opdracht.

Groetnis Annie

6 opmerkingen:

  1. Fijn dat je mijn blog wilt lezen.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie leeftijd, Evert. Gefeliciteerd. En Annie,je quilt wordt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd Evert! Wat een leeftijd hè? Wens je er nog gezellig wat jaartjes bij in goede gezondheid.
    Wat een moeilijke quilt lijkt me dat, het is eigenlijk een soort van puzzel. Maar hij wordt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog hartelijk gefeliciteerd met de verjaardag van je man! Wat fijn dat jullie nog samen in je huis kunnen wonen en zo kunnen genieten. En je blijft maar bezig met je prachtige handwerk! Wat zitten er veel stukjes in die quilt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd Evert. Wat een leeftijd geweldig je quilt wordt heel erg mooi ben ook erg benieuwd hoe het verder gaat. En fijn om weer iets te lezen van jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog gefeliciteerd, beetje laat. Het wordt een mooi hexiequilt. Spannend om het eindresultaat te zien

    BeantwoordenVerwijderen