Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

zondag 3 september 2023

Zondagavond post

  Het is al bijna bedtijd, 

maar bekeek nog even de blog posten.

Vanavond eerst genoten van de musicl op TV.

Hier even een borduurtje,

het is kerst ,ik kreeg het van een vriendin begin dit jaar.

Dit is het voorbeeld wat er bij was.
Besloten van rest garen en stof te maken.
 Om dat er alleen ecru lapjes in mijn lappen bakjes zaten,
 de kleurtjes wat aan gepast

 Is al een poosje af hoor.
Met de kerst hang ik het op.
Heb er een tunneltje achter genaaid.

Had een vestje gebreid, geen plaatje gemaakt.
Maar zie kreeg het fotootje van dit lieve meisje.
Ze was er blij mee, en paste mooi


Nu een truitje op de pennen, breien is zo handig werkje tussen door.

Prachtige na zomer dagen we genieten van het mooie weer.
De bomen zijn zo mooi lang mijn wandel pad.
Later een plaatje, de foto gaat zo traag

Een goede nieuwe week gewenst.
Groetnis Annie








7 opmerkingen:

  1. Hartelijk dank voor de reacties mijn vorige blogje, vergat het te schrijven. Zeer gewaardeerd Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi vestje, staat haar geweldig.
    Geniet van het mooie weer komende week, heerlijk wanneer je weer gaat wandelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat het kerstborduurwerk zo mooi geworden is en dat je het t.z.t. zò op kunt hangen. Je hebt er nog steeds plezier in hè...
    Wat een lief meisje zie ik op de foto, en dat vestje is een beauty!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Was heel leuk die musical op tv hè?
    Jij hebt het leuke borduurtje al helemaal klaar voor de kerstdagen, dus ruimschoots op tijd :-)
    Zag vanmorgen al pepernoten en ander sinterklaas lekkers bij AH, die zijn ook ruimschoots op tijd...
    Het vestje staat de kleine krullenbol heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijke nazomer dagen. Heel mooi vestje voor dit lieve kind❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi vestje heb je gemaakt. Een lieve kleur voor een lief meisje. Je borduurwerk is leuk, al moet ik persoonlijk nog niet aan sneeuw en kerst denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eine sehr schöne Weihnachtsstickerei.
    Liebe Grüße Manuela

    BeantwoordenVerwijderen