Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

woensdag 16 december 2020

Samplers afgewerkt

 



Goede middag.

 Van  Sampler 2020 is nu  een kussen

en ook was er nog een borduurlap,

 met sampler  in mijn  borduur doos


 En dat is nu ook een kussen geworden.


 En zo kan ik er elke dag naar kijken.
 Groetnis Annie









10 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kussens. Fijn dat je ze nu goed kunt zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er schitterend uit Annie, Maar ik zou het niet durven om daar tegenaan te gaan zitten als ik op bezoek zou komen.
    Dus lekker zelf van genieten, zijn echt prachtkussens geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjonge, ben er stil van... Wat een pronkstukken daar op je bank!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig, Prachtig. Als bezoek er op wil gaan zitten dan keer je ze maar om. Zo mooi. Je kunt niet alles ophangen, dus ik begrijp dat je er een kussen van hebt gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een juweeltjes Annie daar kun je de hele dag wel naar kijken knap stukje werk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een goed idee om kussens te maken van de prachtige merklappen. Veel leuker dan ze ergens opgerold in een kast op te bergen. Zo heeft iedereen er plezier van want ze zijn prachtig om naar te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Liebe Annie,
    deine beiden gesticken Kissen sehen einfach großartig aus.
    Liebe Grüße, Manuela

    BeantwoordenVerwijderen