Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

vrijdag 11 december 2020

Donkere dagen

 

Donkere dagen zijn het.

en maken we het binnen licht en gezellig.


Ons boompje staat, en lichtjes hier en daar.


 Kerst ster , en de kleden op tafel.

Gezellig zo binnen.


 De Natures Home is vervangen,

 door het kerst quilt wat ik vorig jaar maakte.

******************************

De  December maand, de laatste opdracht van  de,

borduur sampler. Klik  Linenand threads

Vandaag is december af, gewassen en gestreken.


Voor de letters heb ik zelf allemaal ;
kleine borduurtjes bedacht.
Rest DMC garen gebruikt, 
en zo is het een,
 vrolijke allegaartjes lap geworden.
 Het was leuk om te doen elke maand.
 De muren hangen hier vol,
 dus word het niet ingelijst.
 Het plan is, om er een kussen van te naaien.

Ook deze sampler van,
 2019 heb ik in 2020 gemaakt.


Hier maak ik ook een kussentje van denk ik.

Wordt vervolgd.

  Het grany's haken weer opgepakt,
 en ook de hexagonen wachten.

 Een prettig weekeinde gewenst.

Groetnis Annie






10 opmerkingen:

  1. Wat ben je weer heerlijk creatief bezig geweest

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja het zijn inderdaad donkere dagen, maar zo te zien vermaak je je erg goed.
    Wat zijn de samplers prachtig ! geworden.
    Fijn weekend.
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je huis is al bijna klaar voor kerst... Wat heb jij al veel gemaakt en zo kun je ook steeds wisselen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat maak je toch steeds mooie dingen! Je gaat maar door....Annie, ik vind je een fantastische vrouw!
    Liefs, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat maak je toch veel leuke verschillende dingen. Petje af. Fijne kerstdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie samplers, eerst zag ik de gekleurde en daarna de blauwe. Ik zou niet kunnen kiezen. Prachtig allebei. Je huis kerstklaar maken is ook leuk om te doen. Het staat heel gezellig. Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige borduurwerken heb je toch gemaakt. Het is bij jullie echt Kerst, gezellig hoor.
    Ik wens jullie hele fijne dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellig weer zo'n boompje met lichtjes, bij mij staat hij ook al.
    Ik vind je borduurwerken prachtig! Zo mooi wat je geborduurd heb en ook de kleuren. Die blauwe spreekt me heel erg aan.
    Dat geen ruimte is heel herkenbaar, maar waarom niet toch inlijsten en dan afwisselend ophangen?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel leuk met lichtjes in je huis en wat een mooie kerstquilt

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh , een Kerstquilt, dat is een goed idee en deze prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen