Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

donderdag 24 december 2020

Kerst avond

 Kerst avond

 Zo vlak voor de kerst.


Voor al mijn blog vriendinnen.

Fijne en Goede Kerstdagen gewenst.

Al zal het bij velen van ons anders zijn,

 hoop toch dat er niemand eenzaam zal zijn.

 Wat mijn handwerkjes aan gaat.


Heb ik nu zo tussendoor al mijn,
 rest katoen garens op gemaakt.
aan kleine granny's 165 dus
Alleen nog wit over voor de rand en aan elkaar
Kan wel een kinderdekentje worden.

Verder brei ik wat sokken.
In het nieuwe jaar maar een nieuw project.
Heb ik wel weer zin in, 
 maar wat moet nog worden bedacht.

Hartelijk dank voor het reageren,

 op het vorige logje
 Groetnis Annie.



11 opmerkingen:

  1. Dank je wel voor de goede wensen. Gewoon toch maar genieten dat we weer kerst kunnen vieren. En dan gezond 2021 tegemoet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook een goede en fijne kerstdagen toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Liebe Annie,
    frohe Weihnachten wünsche ich dir und pass gut auf dich auf.
    lg Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne Kerst en een gezond nieuwjaar, Annie. Hopelijk gaat het beter in 2021 en kunnen we onze dierbaren weer normaal ontmoeten en knuffelen!
    Liefs, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne Kerst en een gezond nieuwjaar, Annie. Hopelijk gaat het beter in 2021 en kunnen we onze dierbaren weer normaal ontmoeten en knuffelen!
    Liefs, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Frohe Weihnachten liebe Annie.
    Die Grannys sehen wunderschönö aus, da bin ich schon sehr auf die Decke gespannt.
    Liebe Grüße, Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De allerbeste wensen, gezellige kerstdagen en een creatief 2021.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat haakwerk, dat wordt een vrolijk dekentje. Fijne feestdagen gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt weer een prachtig kaartje gemaakt!
    Ook voor jullie goede feestdagen gewenst en ik hoop dat we volgend jaar weer veel moois van je kunnen zien op je blog...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou, de kerstdagen zijn al weer bijna voor bij inmiddels, hoop dat het gezellig was bij jullie, maar dat zal best.
    Je gehaakte blokjes zijn heel leuk geworden, dat wordt weer een mooi dekentje.
    Ben benieuwd wat het nieuwe project gaat worden. Maar er is keuze genoeg, dat komt goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bedankt voor je mooie gedichtjes op mijn blog.
    Ik wens jullie ook heke fijne dagen ❤

    BeantwoordenVerwijderen