Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

donderdag 31 december 2020

Oud en Nieuwjaar

 


Het is stil in huis.
Corona heeft ons bezocht, 
Hoe het kan we weten het niet.
Zo voorzichtig kwamen nergens.
En de boodschappen kwamen hier thuis
Mijn man ligt in het ziekenhuis,
Dochter mocht hem bezoeken,
Ietsje goede berichten 
  En ik ben hier thuis, wel  wat ziekjes, maar niet zo erg.
  Ook in de familie zijn er zieken.
Mogen we allemaal weer gezond worden.

 Heb niet zo veel puf,
Maar met dit werkje uit mijn archief 
wens ik ieder een goede jaarwisseling, en gelukkig 2021.
 Groetnis Annie

12 opmerkingen:

  1. Onee, Annie wat vreselijk. Heel veel sterkte voor jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schrik hiervan.
    Heel veel sterkte en beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schrik. Ik hoop dat jullie beiden heel snel opknappen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Annie, heel veel sterkte en beterschap!
    Liefs, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schrikken voor jullie. Zo sneu dat je niet op bezoek mag. En dan denk ik altijd weer, wat fijn is het dat je kinderen hebt en niet alleen staat hierin. Beterschap toegewenst voor jullie gezin.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt schrikken van dit bericht Annie. Hoop zo dat het snel beter gaat met je man. Pas je altijd zo goed op, gaat het toch nog mis, onbegrijpelijk maar waar. Jij nu ook nog ziek, maar gelukkig wat minder erg. Jullie hadden de jaarafsluiting wel anders bedacht.
    Wens jullie heel veel beterschap, liefde, geluk en gezondheid toe, een een creatief en gezond jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sterkte en beterschap, hoop dat het allemaal weer ten goede keert !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, wat erg Annie... Op jullie leeftijd is Corona zo gevaarlijk!
    Wat zal het een vreemde jaarwisseling voor je zijn geweest.
    Ik hoop dat Evert zich snel wat beter zal voelen en beterschap voor jullie beiden gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh I do hope your husband is ok and you have not got any sicker.....please take care....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is schrikken het vorige blogje had ik gemist. Heel heftig zelf hen ik er ook gelegen gelukkig maar heel kort. Ik hoop dat je man snel opknapt liefs Albèrtje xxx

    BeantwoordenVerwijderen