Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

donderdag 30 januari 2020

Quilt middag



 Goede avond.
 Hartelijk dank voor de berichtjes op het vorige blogje.
Zo als beloofd hier wat plaatjes van onze quilt middag.
Had mijn cameraatje mee genomen.
Nu eerst even zoeken hoe ik ze op de nieuwe computer kreeg.
Maar het is gelukt.
 Ons groepje is niet zo groot, en een mevrouw was afwezig.
 Hier boven een quilt in afwerking
Alles gemaakt met  figuren van rode boeren zakdoeken.

*************************
 3 dames maken deze blokken,
van 2 hier foto's van de 4 blokken die af waren




  De  3 de  mevr. had ze niet mee, ze appliqueerde hartjes
geen plaatje gemaakt.

**************************


 De top van dit grote quilt is af.
De kleuren komen niet mooi op de foto.
 Het patroon en de stoffen waren gekocht in Amerika.


Het word op de naaimachine door  gequilt


 Patroon met cirkels, echt mooi ik zou het niet kunnen.


De achter kant,

*************************
Het was een heel gezellige middag weer.
Het regende en harde wind,
maar ik werd van huis gehaald en weer thuis gebracht.

Niet alles vast gelegd bedacht ik toen ik thuis was.


Deze blokken heb ik geappliqueerd.
 Ook deze week weer wat blokjes genaaid van de schrap lapjes.
Later daar over.

Groetnis Annie

10 opmerkingen:

  1. Fijn dat je leest en een berichtje is fijn
    Gr. Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke projecten Annie, die van de boeren-zakdoeken is zo lieflijk!!!En jou geappliceerde blokken zijn erg mooi. Fijn dat je bij de groep kon aansluiten, gelijk weer iets om naar uit te kijken. Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke blokken laat je hier zien en ook die van de zakdoekjes is zo leuk.
    Zelf ben je ook lekker bezig. Gezellig hè, zo'n groepje gelijkgestemden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schöne Arbeiten von der Gruppe und auch deine beiden Blöcke sind sehr schön.
    Liebe Grüße Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi quilts worden er daar bij jou op de Bee gemaakt! Mooi machinaal doorgepit ook die ene quilt. Dat vind ik altijd knap hoor.
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie projecten laat je zien........liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn zo een nieuwe computer je weet er al goed de weg mee. Gezellige bee had je en leuke werkjes komen er langs. Ik vergeet ook vaak foto's te maken je bent zo druk aan het kijken en kletsen, er gebeurt altijd best veel. Dat is ook zo fijn op een bee. Goed weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om een overzicht te zien van de bee. Prachtig die quilt. Het rode boerenzakdoeken quilt vind ik ook erg leuk. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat je de foto's geplaatst kreeg. Daar kun je dan wel even trots op zijn. Fijn om naar een bee te gaan en dan zulke mooie quilts in wording te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb wel wat met rode zakdoeken dus ik val voor dit mooie quiltje

    BeantwoordenVerwijderen