Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

donderdag 16 januari 2020

Blog post



 Goede avond.
De eerste maand van het jaar 2020 is al weer halverwege.
Nu even een berichtje posten


Niet veel om te laten zien.
Mijn beide  januari opdrachten van Line Ant Tread 2019 en 2020.
 Zijn echt  leuk om te doen.


Deze moet wachten tot februari.
 dit borduurgaren zoek ik de  kleurtjes mijn eigen winkeltje hier.
 De bovenste kan ik mee door.

*******************
Weer een paar sokken af, en een paar weer opgezet.
Kleinzonen zijn jarig en verwachten wel sokken van hun Beppe
*************************
Ik had echt even een quilt dipje.
Wist eigenlijk niet zo goed wat ik wilde maken.
Maar nu ben ik toch weer eens in mijn hobby hokje bezig geweest
 Er was  een trommeltje vol kleine lapjes.
 Wat blokjes al gemaakt,
 moet maar een schrap quiltje worden denk ik.


 Hoe  dat moet ik nog gaan bedenken.


 Later meer. hier over.

************************
Mijn computer is oud en erg traag,
 en alles duurt even lang en het hapert ook steeds.
De meeste logjes lees ik op de telefoon, 
 maar voor reacties maken is dat me te klein allemaal.
 Ik  hoop dat het straks weer beter gaat allemaal.
Vorige week een nieuwe computer uitgezocht.
en besteld.
Zodra alles er is komt mijn computerman alles overzetten en installeren.
 Nu dan zal het rap gaan, en  het zal eerst ook studeren en wennen zijn.
Maar heb zin in deze uitdaging.
 Fijne avond nog.
Groetnis Annie

11 opmerkingen:

  1. Fijn dat je komt lezen, en een kleine reactie doet goed
    Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie lapjes dat gaat zeker weer wat moois worden en een nieuwe pc is zeker een uitdaging pfff.... ik vind dat altijd een heel gedoe.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige borduur-projecten Annie! En de patchwork-blokjes worden leuk!!! Succes met de sokken breien en met de nieuwe computer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie borduurwerken ben je aan het maken. De blokken zijn ook mooi daar komt straks een prachtige quilt uit. Veel succes met de nieuwe computer, spannend hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Annie,
    sehr schöne Stickprojekte hast du dir zu Beginn des neuen Jahres ausgesucht.
    Liebe Grüße Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om weer een quilt te gaan maken. Ben zelf juist heel gek op scrap-quilts. Ziet er zo gezellig uit al die stofjes en wie weet komen de restjes ook eens op (gebeurd nooit)
    Een nieuwe computer, ja dat is even wennen, maar het gaat straks echt supersnel dat zul je zien. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie borduursels en wat ben toch een bezige bij, met zoveel dingen tegelijk aan het werk !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Borduren is ook een heerlijke hobby! En wel herkenbaar hoor, af en toe hebben we geen inspiratie.. Ik vind het ook niet fijn om via je telefoon te reageren... Maar het komt goed, lees ik!
    Fijn weekend, groetjes v. Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie borduurwerkjes zeg. Vooral die kleurige vind ik mooi.
    Sterkte met de nieuwe computer, maar het gaat je vast lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij blijft maar ijverig en bezig en maakt de mooiste dingen.
    De computer! Mijn laptop heeft dezelfde klachten, mag ook wel na 9 jaar. Ik denk dat er binnenkort bij mij ook een computermannetje (of vrouwtje) nodig is.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Altijd fijn een nieuwe computer vooral in het begin zijn ze razendsnel. :-) Dat worden twee mooie borduurwerken. Vooral die met de pauw ben benieuwd naar het eindresultaat. Fijn dat je sokken zo op prijs gesteld wordt door je kleinzoons daar brei je dan met plezier voor. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen