Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

zondag 26 januari 2020

Zondag post

 Hallo allemaal,

Mijn nieuwe computer staat  hier weer in de hoek kast,
Mooi groot scherm en super snel allemaal,
Een ander mail programma en  zaken die ik moet zoeken en installeren.
Alles verkennen en uit proberen, 
Dat snoept mooi tijd natuurlijk, en houd het hoofd helder zullen we maar denken.

*************************
 Heb nog wel  blokjes genaaid van de lapjes.
geen plaatje nog


Wel een plaatje van sokken groot en een paar kleine die van de naalden gleden ,
 Kleine zo uit de losse pols, en ik  denk dat Hidde ze wel kan hebben.

******************
 Ik had een plaatje van mijn computerhoekje gemaakt,
 maar dat is donker en niet gelukt dus.

************************
Deze week hadden we weer Crea café, heel gezellig.
Dinsdag weer de quilt middag.
Hoop dan wat meer plaatjes te sturen.

*********************
Prettige avond 
Goede nieuwe week gewenst.
Groetnis Annie

10 opmerkingen:

  1. Een berichtje altijd fijn,
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha heerlijk een nieuwe computer. voor je het weet ben ja al weer gewend. Wat lief die kleine sokjes blijft altijd leuk om te zien. Veel quilt en ander handwerk plezier komende week.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat er weer een nieuwe computer in de kast staat, kun je weer makkelijk post schrijven. Wat een schattige sokjes, daar zal Hidde vast warme voetjes in krijgen. Fijne dagen met de handwerk-bijeenkomsten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja Socken sind immer gut und in allen Größen, kann man sie auch mal verschenken.
    Hab eine gute Zeit, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, een nieuwe pc kost even tijd. Maar wel gaaf dat je dit zelf kunt allemaal...
    Haha, de sokken glijden zomaar van je naald. Dat zou ik niet kunnen hoor, maar jij hebt er vast al ontelbaar veel gebreid!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Altijd wel een gedoe om met een nieuwe computer en nieuwe programma's om te gaan, maar je blog lukt al in ieder geval.
    Lekker weer sokken gebreid, dus de mannen kunnen weer vooruit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. lekker als alles weer werkt naar wens, mooie sokken die komen altijd wel weer van pas

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn dat je weer een nieuwe computer hebt en dat je weer kunt bloggen. Die sokken vind ik super, zomaar uit de losse pols gebreid, echt heel erg knap.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Even wennen een nieuwe pc, maar wel weer fijn dat het sneller werkt. Heerlijke warme sokken heb je gebreid. Fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn dat er weer een nieuwe computer staat.
    Dat lijken me heerlijk warme sokken.

    BeantwoordenVerwijderen