Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

zaterdag 27 juli 2024

Randje per week

 


Mijn randjes per week zijn ook geborduurd.

  Met een achter kant stofje de lap af gewerkt.

 Zo  kan deze lap weer bij de andere randjes van eerder.

 Was best weer leuk om mee te doen.

 Nu aan de Friese merklap verder.

Eeen kleintje maar hoor.

Maak die met rest DMC borduurgaren.

Volgende blog zal ik daar een plaatje van maken.

Groetnis Annie


5 opmerkingen:

  1. Is zeker leuk geworden al die randjes bij elkaar.
    Ziet er heel mooi uit.
    De merklap wordt ook leuk, daar kan je nu weer fijn aan verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wunderscchön sehen deine Randjes aus.
    Liebe Grüße, Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben een beetje jaloers dat jij al klaar bent. Goed idee om er een achterkant aan te maken.

    BeantwoordenVerwijderen