Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

dinsdag 23 juli 2024

Afmaken



 Goede morgen.

 Hartelijk dank voor de lieve reacties op mijn vorige post.

 Het gewone leven gaat door,

 proberen met goede moed.

Het gemis blijft en pakt je soms aan.

Het quiltje van de Jelly rol en rest lapjes was 

nog niet helemaal af

 Nu het laatste met de hand gepit en

 de  bies naar binnen en gezoomd


De bestemming is een tafelkleedje 
voor de buiten tafel.
Maar heb daar voor nog wel een paar.
 Dus blijft het eerst nog maar even op nieuw.


Rest garen van de trui en later het vest.
Daar een tasje van gehaakt , lukte net.
Er is een blokje met een bijpassend garen.


 Nu heb ik er nog een voerinkje in gemaakt.
 Het is wel even een handig tasje voor een handwerkje,
 in mee te nemen.


Past ook mooi in het mandje van de rolator.
 De regen is over en zonnetje is er weer,
Straks maar naar buiten.
Goede dag  verder.
Groetnis Annie




5 opmerkingen:

  1. Dank voor het lezen, en een reactie is fijn.
    Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wordt een mooi nieuw tafelkleed. En ook je tasje is een juweeltje, daar ga je veel plezier van hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, het leven gaat verder... Maar zo'n gemis went nooit. Hoogstens gaan de scherpe randjes ervan af.
    Maar het is goed om bezig te blijven en dat doe je ook!
    Dit wordt een prachtig kleed!
    Het tasje is een beauty, en dan ook nog een voering erin; wel zo handig natuurlijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben je weer fijn aan de slag gegaan lieve Annie.
    Knap van je om de draad weer op te pakken ondanks het gemis van je lieve Evert.
    Bij elk steekje en draadje denk je vast aan hem.
    Het tafelkleedje is echt beeldig geworden en het tasje heel schattig en handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een enig tafelkleedje heb je gemaakt. En ook verder ben je weer creatief bezig. Fijn om een hobby te hebben in deze moeilijke tijd.

    BeantwoordenVerwijderen