Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

vrijdag 19 juli 2024

Blog post Verdriet


 Eindelijk zal ik nu weer eens blog post proberen .

 Met de bedoeling  de komende tijd wat geregelder  te schrijven.,

 Wel getwijfeld, maar ik ben toch van mening,

 dit met jullie te  moeten delen.

 Er is zo nu en dan geborduurd en gebreid.

Ben aan het deken haken, 

dat deed ik aan het bed van mijn man Evert.

Het was en is nog wel een moeilijk tijd.

 Zorgen om en voor Evert, hij was ernstig ziek.

 We kregen hoop, maar een longontsteking kon er niet meer bij.

 Op 7 Juli moesten we afscheid van hem nemen.

Samen hebben we bij hem gewaakt.

De kinderen als een warme deken om mij heen.

  Nu mag hij rusten en is het goed zo.

 De afscheids dienst was mooi en goed.

 Veel lieve woorden , kaarten ,bloemen






 Mijn volgende post, komen mijn handwerkjes weer.
Groetnis Annie

14 opmerkingen:

  1. Gecondoleerd met het verlies, veel sterkte gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gecondoleerd met het verlies van je man. Sterkte gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gecondoleerd met het verlies van je man Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gecondoleerd met het verlies van je man heel veel sterkte gewenst,groet Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Liebe Annie,
    mein aufrichtiges Beileid. Ich wünsche dir viel Kraft für die kommenden Zeit.
    Liebe Grüße, Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gecondoleerd met het verlies van uw man. Heel veel kracht en sterkte toegewenst voor nu en de komende tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Annie gecontroleerd met dit grote verlies van je lieve man. Wat een verdriet en een gemis. Jullie in 1962 getrouwd in maart en ik eind maart in 1962 wat een tijd mochten jullie samen doorbrengen. Ik wens jou en de kinderen en kleinkinderen heel veel sterkte toe en God's kracht ❤️Liefs Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Annie, wat een verdrietig bericht lees ik hier.
    Lief dat je het met ons deelt.
    Evert heeft een prachtige leeftijd bereikt, maar natuurlijk willen jullie hem nog niet missen, maar dat moet nu helaas toch.
    Wat een leuke foto van hem, zie een vrolijke man.
    Wens jullie heel veel sterkte en liefde toe.
    Liefs,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dag Annie, gecondoleerd met het overlijden van Evert. Wat een verdrietig nieuws. En dapper dat je dit met ons wilt delen. Een mooie foto van zijn afscheid. Na zoveel jaar zijn aanwezigheid te moeten missen valt niet mee. Maar Evert heeft nu rust. Fijn dat je troost vind in jé handwerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach Annie. Daarom was het hier zo stil. Gecondoleerd met het overlijden van Evert. Ik wens je veel sterkte en natuurlijk ook voor je kinderen en (hun) kleinkinderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ach Annie, ik vond het hier ook al zo stil. Gecondoleerd met het verlies van je man, vader, schoonvader en opa. Ik wens je heel veel sterkte. Wat altijd blijft zijn de mooie herinneringen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Och Annie, wat lees ik nu... Wat intens verdrietig is dit! Van harte gecondoleerd met het verlies van Evert! Wat waren jullie lang getrouwd, al vòor dat ik geboren werd...
    Wat 'mooi' dat je dit in alle openheid met ons deelt; er spreekt veel liefde voor je man in door. Maar wat zul je hem missen en wat zal het leeg zijn. Heel veel sterkte gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een verdrietig nieuws. Gecondoleerd en heel veel sterkte voor jullie.

    BeantwoordenVerwijderen