Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

zaterdag 10 augustus 2024

Haken

  Zo tussen door haakte ik aan de blokken.


 Er zijn nu 3 stappeltje klaar

  3 keer 20 blokken,

De blokken zijn 20 bij 20 cm geworden.


  Dus zijn het er 60 blokken.
Nu maar eens alles aan elkaar haken.
Denk dat het wel een aardig dekentje kan gaan worden.

Heb nog wel wat garen, maar ja er hoort .
ook nog een rand om heen gehaakt.

Op  de PC gezocht, hoe ik de blokken ,
mooi aan elkaar kan haken.
Klik hier
 2 banen van 8 blokken vandaag gedaan
  best een priegel werkje hoor.
Maar aldoende leer je hé.
 Is het niet al te warm deze wek,
dan hoop ik hem af te maken.
Tot zo dit kleine  blog post.
Groetnis Annie

7 opmerkingen:

  1. Lekker werkje blokken haken. En dan zoals je zelf wilt in elkaar zetten. Verl plezier met afmaken. Zoek maar een fijn schaduwrijk plekje uit maandag en dinsdag. Grote kan limonade erbij en rustig verder haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren heb je gebruikt. Dat gaat een heel mooi dekentje worden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke blokjes heb je gehaakt. Mooie lichte tinten, dat wordt een mooie deken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kleuren hebben deze leuke blokken.
    Dat wordt straks een mooi dekentje als alles aan elkaar zit.
    Jammer, het wordt een warme week, maar daarna wordt het weer beter. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wunderschöne Blöcke, die Farben gefallen mir sehr gut, tolle Arbeit.
    lg Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig zijn de tinten die je hebt gebruikt, wordt een prachtige deken !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke blokjes en hele mooie kleuren! Dat zal een fijne deken worden.

    BeantwoordenVerwijderen