Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

vrijdag 31 december 2021

Laatste dag




 Het is bijna oudjaar, zo avond.

De laatste van het jaar 2021.

Dit jaar weer steeds minder blogs geschreven

De handwerkjes gaan wel door,

Wel af en toe wat  minder.

Breide sokken, het tafelkleed met de hexjes kwam af

Ook deed ik mee aan het quilt de uitdaging

Het quilt is af, en 45 blokjes van de Lyzie sampler

Baby dekentjes gebreid en gehaakt

Allemaal hier gepubliceerd

Ook las ik heel veel boeken op de E Raeder

***************************

Van alles is er gepasseerd dit jaar.

en ondanks alles ging dit jaar toch weer vlug voorbij

En vaak blik je op een dag als deze terug van wat is geweest

 Vorig jaar deze dag waren we ziek.

Corona, en Evert in het ziekenhuis.

Dankbaar dat alles goed ging en samen verder mochten.

We worden steeds wat ouder  met de ouderen kwaaltjes.

We klagen niet, maar blij met elke dag.

********************************

Vol goede voornemens ben je op de eerste dag van een Nieuw jaar.

Zal echt proberen weer eens wat meer te posten.

FB en Insta zijn er ook altijd.

Mijn eerste uitdaging is binnen.

Ga nu haken de Droomdeken 06

Van Wolplein nog nooit een deken uit en stuk gehaakt ,

we zullen zien, het garen pakket is binnen


11 januari gaan we van start
 Tot slot voor een ieder een Gelukkig 2022 gewenst.
Groetnis Annie


7 opmerkingen:

  1. Fijn een berichtje te ontvangen Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat jullie Corona de baas bleven. Leuk dat je een deken gaat maken, laat maar vaak zien hoe het wordt.
    Goede jaarwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Happy new year and enjoy whatever new projects to make this year......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er ligt een hoop mooie katoen voor je klaar om weer mee aan de slag te gaan.
    Leuk om een nieuw project te hebben dit verse nieuwe jaar.
    Wens jou ook een heel gelukkig, creatief en gezond 2022!
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat is een mooie uitdaging voor het nieuwe jaar. Ik zit ook een beetje in een dipje en heb totaal geen zin in een grote deken misschien een baby dekentje dat schiet wat sneller op. Maar eerst de komende weken de fotoboeken afmaken. Een goed en voorspoedig nieuwjaar gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zijn een hele hoop bolletjes.
    Komt vast helemaal goed in 2022

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je weer een mooi kaartje gemaakt, zo sfeervol.
    Je hebt zoveel gemaakt het afgelopen jaar, en nu al weer volop nieuwe plannen. Veel bloggers zitten ook op Insta hoor, dus voel je niet verplicht om te bloggen. Dat kost toch echt wat meer tijd...
    Ik wens je een heel goed, gezond en creatief 2022!

    BeantwoordenVerwijderen