Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

maandag 20 december 2021

Zo op naar de feestdage

Goede avond

Zo gaan we al weer vlug naar de feestdagen toe.

Elke dag somber weer, maar van middag toch een zonnetje.

Deze  digitale kaart heb ik dit weekeinde gemaakt

En wens allen  langs deze weg.

Gezellige Kerstdagen en een Gelukkig Nieuwjaar


Noflike Krystdagen en in Lokkich Nijier

 En mijn borduurwerk is af, 
en nu op zoek naar een nieuw handwerk project.


Even weet ik nog niet wat ik wil.
Droom over de droomdeken 06 
Haken of breien.
 Alleen ben ik nog bezig met de Lizzy sampler.
Nu we zullen zien
Tot het volgende post.
Groetnis Annie






9 opmerkingen:

  1. Lief een berichtje hier te zien
    Gr. Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, prachtig, prachtig je borduurwerk!
    Dat wordt toch wel ingelijst voor aan de muur denk ik.
    Spannend om weer iets nieuws uit te zoeken.
    Wens jullie ook hele fijne kerstdagen en een mooie en veilige jaarwisseling.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beeldschoon borduur werk is dat geworden. Werkelijk prachtig. The Lizzy sampler is ook een heel werk ik zie het regelmatig voorbij komen. Het nieuwe jaar brengt je vast een goed idee voor een nieuwe uitdaging. Gezellige dagen gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je borduurwerk is schitterend geworden. Eer van je werk.

    Jullie ook fijne kerstdagen en een goed en gezond nieuwjaar toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. pracht van een borduurwerk jullie ook hele fijne dagen gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Annie,
    ein wunderschöner Sampler ist fertig geworden.
    Ich wünsche dir ein frohes und besinnliches Weihnachtsfest.
    Liebe Grüße Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, je borduurwerk is zò mooi! Wat een liefde voor borduren zit daar in.
    Ik wens jullie ook hele goede dagen met elkaar toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een fantastisch borduurwerk! Echt een lust voor het oog. Jullie ook heel fijne feestdagen gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dank je wel voor de goede wensen. Voor jullie ook het beste.
    Je borduurwerk is werkelijk prachtig. Daar kun je lekker van genieten,

    BeantwoordenVerwijderen