Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

donderdag 9 december 2021

Van alles wat

 Hallo allemaal.

De tijd gaat weer vlug voorbij,
 en wel tijd voor een blog post.
 We zijn gezond, en ja hoor de boosterprik hebben we gehad.
 En wat heb ik zo al gedaan.
 Hier de update van mijn borduurwerk.


 Echt veel tijd aan besteed, en zo fijn om te maken.
Nog 2 plaatjes er in, 
er zijn al veel die het af hebben, december was de laatste maand
Ik begon in de maand augustus.
Misschien komt het nog af voor oud en nieuw



Een dekentje gebreid van een rest garen, wat ik over had 
Ook weer wat sokken zo tussen door


Samen
 hebben we  kerst weer binnen gehaald.

Staat ons boompje te stralen, 

hangt de krans en het kerst quilt


De tafelkleed quiltjes wachten nog even


 Bloeit  deze weer, zal met de kerst zijn uit gebloeid denk ik.


En werden verast met een kerstster


 zo zijn we weer gezellig met elkaar
 en gaat dit jaar ook weer vlug voorbij.
******************

  Er zijn nu 40 blokjes af van de  Lizzysampler,
 nog steeds geen plaatje als er een af is doe ik hem in de map.
Mooi bladzij aan bladzij.
En om ze er nu allemaal uit te halen voor een plaatje, 
daar kwam ik nog niet aan toe.
Het gaat niet heel vlug, deze week maar een gemaakt
Zo weer even bijgepraat.
Groetnis Annie









 




9 opmerkingen:

  1. Altijd fijn een berichtje te lezen. Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker druk geweest zeg!
    En een witte lid cactus wat mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig weer hè, de kerstboom en andere dingetjes. Hou er ook zo van.
    Een lidcactus met witte bloemen? Dat heb ik nog nooit gezien.
    Je borduurwerk vind ik zo prachtig. Echt een waar kunstwerk.
    Die zal straks wel worden ingelijst voor aan de muur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat wordt het borduurwerk prachtig !
    Gezellig de kerstsfeer in huis, wat licht kunnen we allemaal wel gebruiken in deze donkere dagen voor de kerst.
    Hartelijke groeten,
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je het alweer gezellig in huis. En wat een prachtig borduurwerk. Wat een tempo dat je dit vanaf augustus hebt geborduurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Du warst sehr fleißig in den letzten Wochen. Schöne Arbeiten und Fortschritte sind da zu sehen.
    Liebe Grüße Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is echt mooi geworden. De laatste loodjes nog en dan heb je een prachtstuk gemaakt. Verder ben leuk creatief druk bezig geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi borduurwerk, Annie. En wat een gezellig kersthuis hebben jullie. Geniet er maar lekker van, buiten is er niet veel aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I just got my booster shot also........
    the embroidery is beautiful....
    Merry Christmas

    BeantwoordenVerwijderen