Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

donderdag 25 februari 2021

Van alles te vertellen

 


Het is al een poosje geleden de laatste blog pos.

De tijd gaat snel, al zijn er altijd nog de beperkingen.

We redden ons er best mee, al zou het leuk en gezellig zijn

 alle kinderen samen  op bezoek te hebben.


Afijn we hebben  de persconferentie gehoord.

De kapper mag, nu mijn haar te lang en uit model, daar kan ik mee leven.

Wel hoop ik op een afspraak voor mijn voeten, bij de pedicuren.

Voetjes beginnen me te plagen, al ben ik zelf al mee bezig geweest.

We wachten het af.

Veel leuke mooie, lieve zaken hier hoor.

Zo mocht ik zaterdag 20-2 mijn 81 ste verjaardag vieren.

Gewoonlijk een huis vol kinderen kleinkinderen, familie, vrienden en vriendinnen.

 Ik ben super verwend, en was 4 dagen jarig. Dat begon op Vrijdag middag.

 Kinderen om en om, hadden ze op de app geregeld.

 Zondag en maandag middag nog een paar kleindochters even langs

Al met al 2 a 3 bezoekers op een dag, 

we hebben een grote kamer en houden ons 

de voorgeschreven covid regels

 dus dat moet voor een keertje kunnen toch. ?

Verder heel veel kaarten en appjes, bloemen


Cadeau bonnen zo even in de brievenbus gedaan.

Zo was ik toch echt jarig.

Mooie cadeaus ook, waar onder het pakket 

voor de droomdeken 05 en dan voor breien.

Hadden de dochters bedacht, en ja ik ben voor die uitdaging.

Het pakket moet nog komen.

 Hier de link Klik

OP 9 maart word er gestart.

Ook is er weer wat brei en haakwerk afgerond.

Het gehaakt dekentje, en sokken voor de mannen.

Altijd welkom.


Voor de quilt uitdaging stap 3 af, maandag komt de nieuwe opdracht


Je kan de quilt ook wat groter maken,
 en dan moet stap 3 nog eens.

Deze gemaakt.


Als het groot word, moet er nog een stap 1 en 2 bij.
 Met de naaimachine geappliqueerd,
daar ben ik nog niet zo goed in.
Maar zo moet het maar.
Zo blijven we mooi bezig.

Lizzy sample nog lang niet bij.
Maar er zijn er weer 3 blokjes gemaakt.


Zo dit was wat er te vertellen was.
Prettige avond.
Groetnis Annie










11 opmerkingen:

  1. Gezellig dat jullie hier lezen, reactie vind ik heel fijn altijd Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd !!! met toch een leuke verjaardag in deze rare tijd. Hert is leuk om toch te merken dat je jarig bent.
    Erg leuk en een mooi pakket voor een deken ik ga hem eens even bekijken. En weer zulke mooie quiltblokken knap hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Annie alsnog van harte gefeliciteerd met dit mooie getal. Fijn dat er zo aan je gedacht is. Het maakt het wel speciaal een marathon verjaardag. Laten we hopen dat we volgend jaar weer gezellig een feestje mogen bouwen. Je houd jezelf lekker bezig gelukkig gaat dat je nog goed af. Veel plezier met je werkjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tjonge, Annie, wat ben je fijn verwend!
    Die handen van je krijgen de kans niet om stil te staan. Veel plezier met alle mooie dingen! Veel liefs, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Annie. Tjonge, wat een leeftijd en dan nog zo bezig en actief, dat is toch fijn!
    Ach, die regeltjes ook... Ik snap best dat ze nodig zijn, maar soms... Ik denk dat je het prima opgelost hebt hoor!
    En je patchwork blokjes zijn weer om van te smullen, zo mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Liebe Annie,
    alles Gute nachträglich zu deinem Geburtstag.
    Schöne Blöcke hast du genäht.
    Liebe Grüße Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog van harte gefeliciteerd Annie! Mooi leeftijd heb je bereikt.
    Gelukkig nog actief bezig met je leuke hobby.
    Haken, breien en blokken maken voor een mooie quilt, het kan niet op.
    Fijn dat je toch een leuke verjaardag hebt gehad. Wel 4 dagen lang, dat is extra vermoeiend.
    Geniet van de zon en het lente gevoel.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog gefeliciteerd met je verjaardag.
    En dan ben je zomaar 4 dagen jarig.
    Je bent lekker druk geweest ook de laatste tijd

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Je bent goed verwend.
    Fijn dat je je zo goed kunt vermaken met je hobby's in deze c-tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hartelijk gefeliciteerd, wat een verwennerijen.
    Toch wel een leuke verjaardag en heerlijk dat je fijn bezig kunt zijn met creativiteit.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik had je niet gefeliciteerd zie ik nu. Maar dan nu alsnog. Gelukkig had je een fijne dag. Langzaamaan wat meer zon, heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen