Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

maandag 12 april 2021

Een tijd geleden al weer.

 Goede avond.

Het blog ligt helemaal plat.

Steeds zal ik maar kwam er niet van.

Wel handwerk ik maar maak geen plaatjes.

Op FB en Insta wel eens wat gedeeld

Nu gister heb ik mijn droomdeken tot en met week 4 geshowd

 Nu hier ook even dan,


 Het is soms best even pittig, maar leuk om te breien.

Morgen komt week 5 weer binnen.

 Er zijn al aardig wat blokjes voor de Lizzy sampler gemaakt.

Ook ben ik nog bezig met stap 6 van de uitdaging quilt van Wendy.

 Nog geen plaatjes gemaakt.

Vanmiddag was ik er mee bezig, deze keer waren het ronde vormen.

Was me niet naar de zin, en ligt het nu in de prullenbak.

Morgen weer een poging wagen.

Wandel alle dagen, voor de fietstochtjes is het momenteel te koud

 Corona duurt voort, mijn lieve broer 2 jaar ouder dan mij,

 is overleden, 

schoonzus was ook opgenomen, zij mocht weer thuis komen.

Heel verdrietig allemaal , en op 3 april   was de uitvaartdienst

17 maart hadden we de eerste vaccinatie prik

Volgende week de tweede.

Die kunnen we afzeggen, omdat wij Corona   hebben gehad

Een volgende blogje  zal ik wat blokjes laten zien.

Groetnis Annie

 



8 opmerkingen:

  1. Een praatje terug is altijd fijn.
    Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel sterkte met het verlies van je broer. Hopelijk knap je schoonzus helemaal op.
    Goed dat jullie binnenkort de eerste prik hebben gehad.. En ondanks de eerste prik toch corona gekregen? Dat is knap vervelend.
    Mooie droomdeken wordt het, succes met de vijfde ronde.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij hadden met oud en nieuw corona, en 17 maart kregen we de eerste prik, en daarom is nu het bericht dat de 2 de niet hoeft. Kan iemand anders hem krijgen Annie

      Verwijderen
  3. Je broer verliezen is niet niks... Sterkte met het verwerken daarvan, Annie. Ook wel begrijpelijk dat je dan niet zo druk bent met foto's maken en bloggen. Het handwerken gaat soms op de automatische pilot..
    Je droomdeken wordt heel mooi. Ik heb me nog nooit gewaagd aan de gebreide versie..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Annie,
    das wird eine schöne Decke. Besonders die Herzen gefallen mir sehr gut.
    Liebe Grüße, Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat naar corona maakt veel slachtoffers helaas. Fijn dat je de prik gehad hebt. Ik heb ook de eerste gehad en ook corona maar nog niks gehoord hoe verder dat wacht ik wel af. Mooi is je deken groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gecondoleerd Annie. Wat vreselijk triest om je broer te moeten verliezen.

    Je deken wordt prachtig, en ligt zo te zien op een mooie quilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een verdriet om je broer te verliezen. Wat zullen jullie hem missen. Verdriet in deze moeilijke tijd kan je er eigenlijk niet bij hebben. Veel sterkte gewenst.
    Je dekentje ziet er mooi uit. Wat een variatie.
    Ronde vormen, dat vind ik ook zo moeilijk. Hopelijk gaat de tweede poging wel goed.

    BeantwoordenVerwijderen