Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

zaterdag 13 februari 2021

Deze week.

 Hallo allemaal.

Deze winterse week ging vlug voorbij

Koud maar ook zonnetje er geregeld bij.

Het fietspad en tot de vogelhut was de weg mooi schoon.

Dus heb ik elke dag mijn wandelingetjes kunnen maken.

 De stoepen in de dorpen zijn lang allemaal niet schoon,

 dus daar te lopen is niks voor mij.

Deze week veel hexagonen tjes aan elkaar geprikt

Hier even een plaatje er van.

 

De meesten zijn rest lapjes , nu bedenken hoe verder.

 Ook maar even in de sneeuw gelegd


Er zijn weer 3 blokjes af van de Lizzy sampler.
Maar die staan nog niet in mijn foto album.
later dus.

In het zuiden van het land  zal meer sneeuw zijn dan hier.

 In begin van de week waren onze paden wel vol.

 Maar daar werd vlot doorgang in gemaakt.


Een goed en fijn weekeinde gewenst.

Groetnis Annie




9 opmerkingen:

  1. Hartelijk dank voor je bezoekje hier, een reactie is altijd fijn
    Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat wordt je hexjesquilt toch leuk. Heerlijk kleurig en zelfs in de sneeuw een plaatje. Fijn dat je naar buiten kon, het is heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker fleurig al die hexjes aan elkaar. Wordt vast weer een grote quilt, want die maak je volgens mij het liefst.
    Ja, die sneeuw loopt niet zo fijn, vooral niet als het straks gaat dooien en alles gladder wordt. Anti-glij-ijzers onder je schoenen zijn dan wel belangrijk.
    Het ziet er mooi uit, maar ik verlang toch naar het voorjaar. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aankomende week gaat de temperatuur flink omhoog dan zal de sneeuw snel weg zijn.
    Ook wel weer goed . Mooie quilts weer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, wij hadden duidelijk meer sneeuw. Zeker wel een cm of 10...
    Wat heb je veel bloemen van je zeshoeken gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wunderschön dein Hexagon Quilt.
    Liebe Grüße Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijke kleurrijke quilt wordt dit.
    Vandaag was de laatste winterdag, het is te hopen dat de voetpaden weer snel veilig begaanbaar zijn.
    Maar wat hebben we met velen genoten van deze winterse week.
    Hartelijke groetjes,
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie quilt met vrolijke kleurtjes.
    Met de hogere temperaturen komende week is wandelen weer goed te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtig werkstuk.
    Ja de sneeuw, het was prachtig.
    Hier is bijna alles weer weg, dus vandaag een heerlijk fietstochtje gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen