Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

dinsdag 29 september 2020

Claudine top

 


Hallo Allemaal.
 Hier de top van het Claudine  Quilt.
 Het was een heel karwei , van de top een wat goede foto te maken..


Vanmiddag de laatste rand er aan gezet.
 Evert had het gras achter gemaaid.
Dus daar neer gelegd.
 Ook  een foto gemaakt, staand op het huishoud trapje.
Wilde meer van boven af.
 Dat was een heel gewiebel, en was ik dus ietsje gevaarlijk bezig.
En de foto bewogen ook nog.


 Dus dan maar een foto met de voeten op de grond
Heb zelf het patroon wat veranderd, omdat ik de blokken PP wilde naaien.
 

Nu moet er gedubbeld en gequilt worden.
 Het dubbelen word een heel karwei voor mij nu.
 Zal even hulp zoeken.
 Maar eerst moet ik gaan winkelen op het   internet.
Tussen vulling en een achterkant.
En een afwerkbies zal er  ook nog moeten komen.

 Het quilt is dus niet helemaal zoals het moest,
en het zal ook niet helemaal perfect zijn, maar ben er wel blij mee.
 Groetnis Annie








9 opmerkingen:

  1. Niet zo bescheiden hoor Annie. De quilt is prachtig! Heel leuk dat je er ook iets aan veranderde. Nu is het een echte " Annie".

    BeantwoordenVerwijderen
  2. allemensen wat een werk heb je daar mee verzet en wat is ie prachtig petje af voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, ik vind het schitterend geworden. Wat een werk heb je er aan gehad. Hij is prachtig geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke quilt is het geworden. Grote quilts op de foto zetten is niet makkelijk daar halen we gevaarlijkste capriolen voor uit. Altijd goed een eigen inbreng Annie dat maakt het eigen. Succes met shoppen en dubbelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vind de quilt prachtig geworden hoor, en perfect is helemaal niet nodig. Neem aan dat je je best hebt gedaan en dat is genoeg. Imperfectie maakt het ook een beetje eigen, net zoals er iets aan veranderen.
    Foto's maken van zo'n grote quilt is altijd zo lastig. Zeker niet buiten op een trapje gaan staan hoor, jeetje wat gevaarlijk!
    Misschien buiten aan de waslijn (als je die hebt) hangen?
    Of twee mensen vragen of ze de quilt even willen vasthouden.
    Maar zo kunnen we ook goed zien hoe mooi die is hoor.
    Dubbelen is nog wel een heel lastig dingetje. Sommige winkels doen dat tegen betaling.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Annie,
    das Top ist wunderschön geworden.
    Liebe Grüße Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is geweldig geworden hoor en zelfs al zie je zelf dan dingen eraan. We blijven leren toch van elke quilt weer. Het is helemaal jou quilt en perfect is toch niet nodig om hem mooi te vinden.
    Succes met je dubbelen en quilten...............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je quilt is nu al prachtig en dan is hij nog niet eens af, kun je nagaan.
    Ik vind het meestal heel leuk wanneer je niet exact een werkbeschrijving volgt, dan zit er iets eigens in.
    Succes verder met de afwerking.

    BeantwoordenVerwijderen