Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

vrijdag 18 september 2020

Borduren

 



Het tafel kleed wat ik kreeg, deze zomer geborduurd.
Nu is het af, en heeft het een sopje gehad.

Het patroon was er voor gedrukt.
 Dus met steelsteekje enz, de bloemetjes gemaakt..



Niet zo mijn favoriete borduurwerk.
Ik houd meer van kruissteek en zelf uit tellen.

Foto is  met de telefoon en niet heel mooi.


 Nu de September opdracht van Linien Tread.
weer een mooi patroontje, foto volgt


Peren boompje is geplant.
Van de grote voorraad die onlangs gratis werden weg  gegeven.
Omdat ze niet in het buitenland  werden geleverd van wegen corona 


Prettig weekeinde gewenst.
Groetnis Annie

5 opmerkingen:

  1. Misschien wat minder leuk om te doen, maar het tafelkleed is wel heel mooi geworden. Niet op knoeien hoor als je het gaat gebruiken :-)
    Wat leuk om een gratis perenboompje te krijgen.
    Hopelijk volgend jaar een paar peertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zo'n boompje in de tuin! Heel leuk dat ze dat nu gratis weggeven.
    Je tafelkleed is mooi geworden hoor... wat een klus is dat geweest. Linien tread zegt me niks eigenlijk dus ik ben benieuwd. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellig kleed is het geworden Toch leuk om te zien tijden de maaltijd. Goed weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi tafelkleed en een gratis boompje hoe leuk is dat volgend jaar lekker peertjes uit eigen tuin

    BeantwoordenVerwijderen