Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

vrijdag 25 september 2020

Blog post September

Goede avond,

 Hier even een kleine blogpost.

September gaat al weer bijna voorbij.


 Deze week de sampler opdracht September gemaakt.

Kan Oktober  maar komen.

  Het Claudine quilt  gaat lekker,  

ik heb de op een na laatste rand wat groter gemaakt.

 Nu nog de laatste rand  maken.

Heb nog wel wat stofje van het pakket, 

maar toch moet ik 3 verschillende stofje voor de rand 

Briks staat er op het patroon.

Als het quilt af is het ongeveer 200 x 200 cm.

Hoop jullie  volgende week de top te laten zien.

Appels en  stoofpeertjes hebben we deze week verwerkt.

Deed ik ze eerder in potten, nu in een bakje in de diepvries.

  Makkelijk later zo te gebruiken, en ook om eens uit te delen.

Genoten van de mooie na zomer dagen.

Fietstochtjes gemaakt.

Maar nu is het herfst en waait het stevig.

 Lekker binnen , handwerken en lezen.

 Fijn weekeinde.

Groetnis Annie




 

8 opmerkingen:

  1. Je bent heerlijk actief geweest. Ik vind het borduurwerk echt prachtig worden n

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker stoofperen, wij kochten ze in een tentje langs de weg.
    Wij hebben vandaag nog wel een fietstocht gemaakt, hier is het nog lang droog geweest.
    Prachtig borduurwerk, fijn weekend en borduur ze !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een mooi borduurwerkje. Lekker stoofpeertjes.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi dat kleurige borduurwerk. Dat wordt een prachtige sampler. Het lijkt me fijn om aan zo een mooie lap te werken. Ja als je stoofpeertjes gaat maken dan weet je dat de herfst zijn intrede doet. Jammer maar waar. Maar ook de herfst kan mooi zijn. Veel plezier met je laatste ronde Claudine. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Der Quaker Sampler wird so schön.
    Liebe Grüße Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat stoer toch om weer zo'n grote quilt te maken! Vind 2 x 2 meter wel een huzarenstukje hoor. Knap dat je dat kan, want vooral het quilten van zo'n grote quilt valt niet mee.
    Je borduurwerk wordt echt een plaatje. Op naar oktober!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig borduurwerk word dit hoor en heerlijk stoofpeertjes.
    Geniet van je fiets tochtjes...............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen