Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

woensdag 3 juni 2020

Nieuws.

 Het bloggen is wat dunnetjes, wel deel ik af en toe  op insta of FB.
Maar nu is er nieuws wat ik graad met jullie deel.
 Maandag 2 de Pinksterdag 


 een blij bericht, daar is ze.
Silke Brecht  het zusje van Hidde.
 Ons 2 de achterkleinkind.
 Moeder en dochter maken het goed.
 We zijn nog niet geweest, maar fotootjes en filmpjes,
 de  appjes worden we  bij gepraat.


Het dekentje is inmiddels af, en schoondochter  levert het vast voor me af.
 Deze onzekere tijden weten we even nog niet of we al op kraamvisite kunnen.

We genieten van het mooie weer, en maken geregeld mooie fietstochtjes


Het zomer dakje is weer over het terras geplaatst.
 Borduur aan de Juni opdrachtt.
 Ook ben ik weer verslinger aan de hexen blommetjes.
Hexjes van 3/4 dus kleine deze keer.
Deze 12 heb ik net klaar, heb nu 38 gemaakt.

Vanmiddag veel kartonnetjes geknipt, en een trommeltje vol  voor geknipte hexjes lapjes.
Komt allemaal uit mijn kastje, wat nu wel slinkt.
 maar goed internet is gewillig en kan zo een bestellinkje plaatsen
 Om dat ze niet groot zijn, maak ik om elk bloemetje een rand van 12 hexjes.
  
 Door het warme en mooie weer, is het grote quilt nog niet af.
Word vervolgd
  Groetnis Annie

14 opmerkingen:

  1. Wat een rijkdom, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie achterkleindochter. Jammer dat jullie nog even niet kunnen bezoeken, maar dat is hopelijk binnenkort. Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig nieuws...en gefeliciteerd! Je hebt een heel mooi dekentje gemaakt en ik hoop dat kullie snel op bezoek kunnen
    ..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje die Silke. En zo'n leuke naam.
    Lekker bol toetje heeft ze,die heeft lekker gesmuld in de buik van mamma.
    Van harte gefeliciteerd, hoop dat jullie snel even langs kunnen komen.
    Misschien op 1,5 meter afstand?
    Silke kan nu van het dekentje genieten, het wordt weer kouder.
    Jij geniet van de hexjes, leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd. Mooie namen, en een mooi dekentje waar ze vast heel veel tevreden uurtjes zal slapen. Nog even geduld, dan zullen jullie ook vast wel in het echt mogen gaan bewonderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Das sind schöne Neuigkeiten, herzlichen Glückwunsch zum Urenkelchen. Viel Gesundheit für die Mama und gute Erholung.
    lg Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Liebe Annie,
    herzlichen Glückwunsch zum Urenkel.
    Einen schönen Platz an der Sonne hast du dir ausgesucht und wieder ein paar sehr schöne bunte Blumen genäht.
    Liebe Grüße Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd met Silke, mooie naam !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach wat schattig toch altijd zo een klein mensje. Van harte gefeliciteerd met deze aanwinst. Wat zal je kleindochter blij zijn met zo een mooi dekentje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd met jullie mooie achterkleinkind.
    Ik hoop dat jullie snel een bezoekje mogen brengen.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met dit schatje. Hopelijk kunnen jullie gauw naar haar toe, want dat is toch leuk hè. Het dekentje zal wel welkom zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte gefeliciteerd met jullie 2e achterkleinkind , Wat rijk ben je dat je dat mee mag maken. Ik hoop dat je gauw op bezoek mag. Pracht dekentje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd Annie! Wat een rijkdom, een tweede achterkleinkind, geweldig! Hoop toch dat jullie haar spoedig echt kunnen zien.
    Heel fijn weekend en liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat mooi nieuws Annie, van harte gefeliciteerd met jullie tweede achterkleinkind. Fijn dat jullie via de appjes op de hoogte blijven. Hopelijk kunnen jullie haar ook snel in het echt zien.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hartelijk gefeliciteerd, wat een mooi kind.
    Fijn dat jullie door social media toch op de hoogte blijven.
    Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen