Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

dinsdag 9 juni 2020

Bloemetje nu diamanten

Goede Avond.
 Hartelijk dank voor alle felicitaties.
Het gaat goed met de kleine meid en haar moeder..
Ze waren zelfs al even aan de wandel.
Handige wagen heeft ze nu,
 broertje voor en zusje lekker in gestopt er achter..


 De bloemetjes per dag, daar maak ik deze diamantjes van.
Weer eens wat anders.
 Leuk werk zo tussen door.
 Heb er 33 klaar


Tot zo ver, nu eerst weer malletjes  printen en knippen .
 En dan eens weer kijken welke lapjes ik nog heb om te ver knippen.
De restjes en voorraden raken op.
Maar eens online gaan shoppen denk ik

Nu aan het borduren met de juni opdracht van 

Ook weer een haakwerk opgezet.
Groetnis Annie

6 opmerkingen:

  1. Ik ben gek op hexjes en deze vind ik enig. Wat heb je er al weer veel zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Diamantje per dag, en ze blinken ook nog. Wat wil een vrouw nog meer? Leuk project en online shoppen is ook leuk heerlijk op je gemak met kop koffie ernaast. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sehr schöne und vor allem bunte Hexagon Diamanten.
    Liebe Grüße Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om er een makkelijk werkje bij te hebben.
    En eentje die niet veel ruimte inneemt ook.
    Je kan voorlopig nog vooruit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ijver, wat een productie al, mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat het goed gaat en weer een mooi project in de maak

    BeantwoordenVerwijderen