Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

zaterdag 22 december 2018

De Beste wensen en Winterse Hexjes


 Goede middag.



Allereerst voor al mijn lezers.
Fijne Kerstdagen gewenst.

*******************
Begin van dit jaar begonnen we, elke week een opdracht maken.
voor de winterse hexjes van Annelie.
 Het patroon een verrassing.
Veel gekregen en rest lapjes waren hier dus.
Vooruit hexen maar.
 Al met al zien mijn hexjes er zomers uit
, en een bonte verzameling geworden ook nog

Deze week maakte ik veel hexogonnen 
Want ik wilde het af maken, 
Ben het hexen even moe., aan kant met die lap
De laatste 2 weken heb ik een eigen  opdracht gemaakt
Halve hexjes houd ik niet zo van,
 dus een reepje stof op de kant, de hexjes er op genaaid.


Zo en nu is de top klaar.
Groot geworden ook.

  Dus mocht deze top ook op de overloop liggen voor een plaatje.
Zo donker vanmiddag  dus mooi is de foto niet.



Hier nog even op een bed boven.


In 2019 hoop ik hem te dubbelen en door te pitten.
 Nu aan de borduurtjes en de brei deken werken.
 Fijn weekeinde 
Groetnis Annie

17 opmerkingen:

  1. Fijn dat je een bezoekje brengt aan het blog.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er erg mooi uit ! Hard gewerkt.
    Fijne Kerstdagen !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toch zijn je hexjes mooi geworden hoor! Voor jullie ook fijne feestdagen en alle goeds voor 2019

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook voor jou en je naasten wens ik fijne kerstdagen Annie.
    Je Winterse Hexjes volgde ik trouw iedere keer op Facebook of blog, het is een prachtige top geworden. Succes met het door-quilten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook jij de beste wensen! Je hexjestop is prachtig geworden, schitterend zo op het bed. Nu maar even wat anders, dat quilten komt later wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een flink project geworden met de hexjes. Hij is prachtig! Fijne feestdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er super uit. Jullie ook fijne kerstdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Es sieht großartig aus, du hast tolle Farben eingesetzt.
    Schöne Weihnachten, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dein Winterse Hexjes sieht wunderschön aus.
    Ich wünsche dir ein frohes Weihnachtsfest.
    Liebe Grüße Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo je hebt hard gewerkt hier aan zeg.
    Maar hij is prachtig geworden en zeker groot zeg.
    Succes met door quilten...............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij wurd wol moai hjêr, mar ik snap dat Annie in bytsje hexagonwurch is ;-)
    Noflike krystdagen en in sûn 2019!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een enorme lap is de hexjesquilt geworden! Spannend om die te gaan quilten, ben benieuwd hoe je dat gaat doen.
    Wens je ook hele mooie kerstdagen toe en een gezellige jaarwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik snap dat je de hexjes even zat bent... Je hebt er ook zo enorm veel gemaakt! Maar wat een prachtige quilt is dit ook weer..
    Even terug kijken naar zo'n jaar dat bijna achter je ligt; wat heb je veel kunnen maken, Annie.. En wat hebben wij steeds mee mogen genieten!
    Goede dagen toegewenst met allen die je lief en dierbaar zijn..
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is ook best saai met de hexjes, zo eentonig werk. Het wordt wel mooi.
    Fijne kerstdagen en een goed en gezond 2019.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Er komen hier mooie quilts voorbij.
    De sampler quilt is ook heel mooi en de hexjes en en....
    Fijne Feestdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijne feestdagen en je quilts geweldig!! Zwaaizwaai

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Annie voor jou en de jouwen ook de beste wensen, gezondheid en creativiteit, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen