Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

zondag 15 september 2024

Merklap

 Goede midag.

 Mooi weer deze zondag, en ga zo naar buiten.

Alles gaat hier dus veranderen,

Hartelijk dank voor alle reacties.

 Al druk aan het opruimen,

 mijn  handwerk spulletjes zijn er klaar voor.

Wat bewaar je toch veel door de jaren heen,

 en is er veel dat niet mee gaat.

 Eind deze maand krijg ik de sleutel van mijn huisje.

 Komt de schilder de stoffeerder en al zo meer

 Dus heb ik nog wel wat tijd hoor.

 Ook hier gaat alles door,

 en voorbereidingen voor de verkoop van het huis.

Tot zo ver dit

 Het bloggen  bleef er even bij.

Deze week dit lapje afgemaakt.

Op FB is een groep Friese Merklappen,

 en ik zag dat er  veel verschillende zijn.

bij Modern Folk Embroidery

 dit patroontje gescoord

Deze maakte ik met een rest lapje en DMC garen.

Een kleurig geheel zo dus

Het truitje voor de 1 jarige is af, en al weg


 Nu en ander patroontje voor de komende verjaardag,

 die 2 jaar gaat worden.

 Ook wat sokken af en zo gaat de tijd snel
  Tot zo ver.

Groetnis Annie


 







7 opmerkingen:

  1. Kortom druk dus. Het truitje ziet er leuk uit. Nog even doorbijten en dan straks genieten op je nieuwe plekje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met alle drukte rondom de verhuizing Annie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat je nieuwe huisje nu al snel klaar zal zijn.
    Wel heel spannend om afscheid te nemen en alles op te ruimen.
    Je komt dan zo veel tegen.
    Veel wegdoen, dat is niet anders, want het nieuwe huis is natuurlijk kleiner.
    Loslaten.... dat is niet makkelijk. Hoop dat je het daar straks naar je zin zal hebben.
    Een schattig truitje heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een veranderingen...nieuwe woning... ontspullen... rouwen... plannen maken... Er komt heel wat op je af. Fijn om dan lieve mensen om je heen te hebben die je helpen en er voor je zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Liebe Annie,
    wunderschön ist dein Sampler geworden.
    Liebe Grüße Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Er komt heel wat op je af, maar je vind toch nog tijd om creatief bezig te zijn. Wat een mooie trui maakte je voor de 1 jarige. Sterkte met alle drukte.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie projecten weer Annie.
    Heel veel succes met inpakken, dat is best wel een klus.
    Maar je nieuwe plek wordt vast heel mooi.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen