Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

woensdag 16 oktober 2024

Van alles wat

 

 Het blog is weer een hele tijd stilletje.

 De tijd gaat vlug, van alles te regelen en te doen

Het huis staat nu te koop.


Kijkers waren er al, koper zal ook wel komen..

 Mijn nieuwe huisje is geschilderd.

Volgende week de vloer enz.

 Daarna  komt het verhuizen dus.

Veel opruimen , doe ik nu, wat bewaren we toch veel hé.

Zo tussen door handwerk ik wat.

Sokken breien, zo even oppakken.


Trui voor 2 jarige  achterkleinzoon is ook af, en al op bestemming.

Voor straks wat lapjes opgezocht, en kussens van gemaakt.



Die zijn dus voor het nieuwe huis.
Bleke en versletene , kunnen dus weg.
 Lees wel de blogs hoor.
Colage kijken vind ik leuk, maar zelf maken nooit gedaan.
 Tot zo dit blog berichtje.
Groetnis Annie








4 opmerkingen:

  1. Hartelijk dank voor een berichtje hier.
    Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig huis. Daar zal zeker iemand voor komen. Leuke trui en mooie kussens heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi huis op een mooie grote lap grond. Hopelijk is het gauw verkocht. En dan kan je lekker met je mooie kussens naar je nieuwe huis. Fijn, spannend en ik wens je veel succes en sterkte met alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig plekje daar,,komt vast goed met een koper. Je hebt in elk geval al mooie nieuwe kussens klaar. Een spannende drukke tijd. Succes met alles

    BeantwoordenVerwijderen