Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

dinsdag 22 februari 2022

Ingelijst

  Zondag mocht ik mijn 82ste verjaardag vieren.

En na een lange tijd, hebben we over 2 dagen verdeeld 

 het weer eens echt gevierd 

Ben echt verwent, onder anderen hier mee


Hier mijn borduurwerk ingelijst.

Het is geen mooie foto geworden.

Recht komt er licht in, dus wat schuin geprobeerd.

Bovendien was het weer eens een donkere dag vandaag.

In het echt is het veel mooier .

 Dochters hadden het laten inlijsten, en kreeg ik het van de kinderen cadeau.

 Had het al weg gelegd, omdat zoiets best wel duur is,

 en zag daar  wat tegen op natuurlijk.

Maar in de doos laten  mocht niet, en wisten ze meteen  een cadeau.

 We hebben heel fijne dagen gehad.

en ik moest in mijn stoel blijven zitten.

Boodschappen vooraf , taarten werden gebakken, enz 

Zondag en ook gister een gastvrouw voor de bediening.

Beter en mooier kan je het toch niet hebben.

Blij en dankbaar zijn we, en met goede moed  op naar het volgende jaar..

 Vanmiddag deel 7 binnen voor de droom deken 6 uit  geprint.

Volgende keer daar een update van.

Groetnis Annie



12 opmerkingen:

  1. Hartelijk dank voor een berichtje, zeer gewaardeerd
    Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En wat heb je schatten van kinderen zeg... zoals ze alles voor je georganiseerd hebben.
    Ook dat is een mooi cadeau!
    Wat is je borduurwerk mooi ingelijst; doet het helemaal recht!
    Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Annie. Wat een mooie leeftijd kon je vieren. Ik geniet iedere keer van je verhalen want ik vind je een creatieve, krachtige vrouw. Het borduurwerk is mooi ingelijst, echt een mooi kado.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Wat een prachtig cadeau heb je gehad van je kinderen. Zo kun je dubbel genieten van je borduurwerk. Hij hangt daar ook schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Liebe Annie,
    Herzlichen Glückwunsch nachträglich zum Geburtstag.
    Der Sampler sieht wunderschöne aus.
    Liebe Grüße Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd wat een mooie dag als ik dat zo lees met een geweldig cadeau van de kinderen daar kun je echt van genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alsnog van harte gefeliciteerd. Wat een pracht cadeau voor jeprachtige borduurwerk. Ergleuk dat je het weer echt hebt kunnen vieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Had je al een mailtje gestuurd, maar ik ben blij te lezen dat je twee fijne dagen hebt gehad.
    Ook een mooi kado gekregen, want zo kan je de hele dag genieten van je prachtige borduurwerk. Natuurlijk kan je zoiets moois niet in de kast laten liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Annie, nog van harte gefeliciteerd! En wat ben je verwend, een prachtig kado én een geheel verzorgde verjaardag! Ik wens je een gezond en creatief nieuw levensjaar toe. Lieve groet, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd Annie, fijn dat je het weer kon vieren met elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Happy birthday.....that is beautiful framed.......yes not a good pic but we can still see all the work.......

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hartelijk gefeliciteerd, wat een prachtig cadeau, maar zo’n mooi werk verdiend het ook om ingelijst te worden.

    BeantwoordenVerwijderen