Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

maandag 26 juli 2021

  Hallo allemaal.

 De blogposten zijn dunnetjes momenteel hier.

 Of het nu komt door het mooie weer,

 of ik misschien iets trager ben.

 Het komt er niet van, ben veel minder hier bij de computer.

 Dat komt ook door het mobieltje denk ik.


 In de schaduw dit simpele haakwerkje.
 Op ons buiten tafeltje moet het  komen liggen.
Het andere is verbleekt door de zon.

Eindelijk de Droomdeken af gebreid.


Hier een foto binnen op de bank.
Er was net een bui vanmiddag.

 Later nog eens in het gras gelegd


Lijkt niet recht zo, maar  dat is hij wel hoor
 Kleur is ecru

Voor zover dit postje.
Groetnis Annie
  

10 opmerkingen:

  1. Een klein berichtje is altijd fijn en word gewaardeerd
    Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke haakwerken. Het eerste is leuk qua kleur. En de deken is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is je deken prachtig geworden! De kleur is zo te zien binnen op de bank het meest zoals het werkelijk is.
    Daar kan je lekker onder gaan dromen :-)
    Nu een lekker makkelijk haakwerkje voor in de tuin. Nu even niet met zo'n natte tuin, maar dat komt vast wel weer.
    De planten kunnen nu in ieder geval even lekker groeien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tjonge, wat is je deken prachtig! Dat is echt een heel karwei geweest om het zo af te ronden.
    Maar jouw handen zitten nooit stil, dus ik kijk er niet van op dat je weer aan iets nieuws bent begonnen. Mooie frisse kleuren voor buiten heb je gekozen.
    Tja, bloggen en de zomer is altijd een wat mindere combinatie. Het komt wel weer...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is je deken mooi geworden.
    Het eerste wat bij me op kwam was wel 'hoeveel steken stonden er wel niet op je pennen?'

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 264 steken pen 3.5 en breinaalden van 60cm, want ben niet zo goed met de rondbreinaalden

      Verwijderen
  6. Wat een prachtige deken is dat geworden. Daar zitten veel uurtjes werk in. Leuk met de verschillende motieven. Een genot om baar te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wunderschön sind die beiden Decken.
    Liebe Grüße Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De droomdeken is prachtig, Annie! En de kleuren van het kleedje zijn mooi fris, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtige droom deken en het is zomer dan is het allemaal even anders hier ook wel hoor. De grote granny is er 1 met pracht kleuren

    BeantwoordenVerwijderen