Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

zondag 8 december 2019

Zondagmiddag

 Goede middag,
Even een blogje van hier,



Hier op dit blog Klik
 Een advent breirol.
Dat leek me wel eens leuk om mee te gaan doen.
  Het breikatoen wat ik nog in huis was, is dit ,
 goede dikte maar niet zo mijn kleurtje.
Allee het moest maar, want hier kan je niks kopen.
Was druk met de Sint surprises,
 dus niet op 1 december begonnen.
 Halverwege de week, het eerste patroontje,
 en nu nog die van gister en vandaag.
 zo leuk, bijna ietsje aan verslaafd.


Ook de week 4 van de Cosy woondeken kwam af,
 begin van week 5 is er ook.


Ben ook druk met sokken breien geweest en nog bezig ook
 breide vorige week ook een paar , geen plaatje gemaakt.
Ze kwamen in mijn surprise
.

 Gisteravond  onze sint surprise avond.
De surprises en de gedichten waren prachtig en zeker getalenteerd.
 De onze waren verpakt in een echt na gemaakte doos van het rummycup spel
Heel gezellig en wat hadden we een plezier..
 Zo vanmiddag komt er toch een zonnetje, dus maar even naar buiten.
Dan weer vlug naar mijn brei en haak werkjes.

Momenteel niet quilterigs aan het doen.
In het nieuwe jaar mag ik een nieuw project.
Groetnis Annie




8 opmerkingen:

  1. Je breirol is erg mooi, je gebruikt een mooie warme kleur.
    De woondeken en sokken zijn erg leuk.

    Fijne zondag Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig kwam de zon nog eventjes door ja, het was erg koud en erg nat vanmorgen. Haakwerkjes bij de verwarming zijn dat wel fijn. Leuk dat je weer een nieuw project bent gestart.
    Ben benieuwd wat je nieuwe quiltproject gaat worden volgend jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie breirol waar je mee bezig bent!!! En de sokken worden ook prachtig. Fijne week Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sehr schöne Strickarbeiten bist du am Arbeiten.
    Liebe Grüße Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke breirol. En wat een prachtige sokken. Heerlijk om in deze donkere dagen een leuke hobby te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik sta toch iedere keer weer paf van het feit dat je alles maar doet! En overal aan mee doet... Leuk die breirol! Ik doe hem ook, maar daarnaast brei ik geen sokken en haak ik ook geen blokken voor een CAL momenteel.
    Ik vind de kleur wel passend hoor voor zo'n breirol!
    Handwerk ze weer deze week!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent heerlijk aan het haken en breien zeg, leuke dingen maak je nu.............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. lekker bezig leuk om dat in de adventsweken te doen. Mooi kleurtje sokken

    BeantwoordenVerwijderen