Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

zondag 22 december 2019

Blog post





Goede middag.

Voor al mijn blog  lezers.
Prettig Kerstdagen en een gelukkig Nieuwjaar

Het is een donkere middag hier, 
 De 4 de advents--zondag.
We gaan op naar het kerstfeest.


 Ons boompje is door de jaren heen wat kleiner geworden.
Ook kreeg het dit jaar een andere plaats hier in de kamer.
De foto is niet zo mooi.
Maar met kaarsjes en de lichtjes aan is het gezellig..

22 ste dag, mijn opdracht voor de brei rol net uit geprint.



 Hier tot en met 21 ste dag.
Echt leuk om eens te doen.
Een kleine sport voor mij om wat bij te blijven.

Ook  is week 7 van start van de woondeken.

Hier de 6 stapeltjes van de afgelopen weken.


Met alle dagelijkse werkjes gaat de wintertijd gewoon snel voor bij.
 Wil ook weer gaan borduren mis ik gewoon.


Vanmorgen kregen we dit mooie kerst boeket.
Weer veel van ons volkje op de zondagse koffie.
Ja we worden niet vergeten

Dit was het voor deze keer.
Groetnis Annie


11 opmerkingen:

  1. Gezellig dat je komt lezen en een regeltje is altijd fijn.
    Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie projecten onder handen! Ook van mij de beste wensen, mooie dagen en een goed 2020 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel voor de goede wensen. Laten we maar hopen dat we allemaal een mooi jaar tegemoet gaan. Met veel gezelligheid, gezondheid en creativiteit.
    En wat dat laatste betreft, ben je wel heel goed bezig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je wordt verwend met mooie bloemen.
    Gezellig dat je boompje staat, klein is ook leuk toch?
    Wens jullie fijne kerstdagen en een gelukkig, creatief en gezond 2020.
    Lieve groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo mooi zijn de brei-opdrachten en je kerstkaart ziet er prachtig ui Annie. Dank je wel voor je lieve kerstwensen.
    Ook voor jou en je man wens ik een gelukkig kerstfeest een een gezond en creatief 2020 toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Liebe Annie,
    da hast du fleißig gestrickt und gehäkelt.
    Ich wünsche dir ein frohes und besinnliches Weihnachtsfest und alles Gute für das Neue Jahr.
    Liebe Grüße Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De beste wensen en fijne kerstdagen en Gelukkig Nieuwjaar.
    Gr. Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, 't was gisteren een erg sombere dag. Tot nu toe vind ik het hard meevallen voor de tijd van het jaar. Prachtig breirolletje hoor..., ik probeer ook bij te blijven, maar vanaf vandaag laat ik het even gaan.
    Fijne kerstdagen met allen die je lief en dierbaar zijn!
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Liebe Annie, du warst sehr fleißig und hast einiges gestrickt. Sehr schöne Arbeiten.
    ich wünsche dir ein schönes Weihnachtsfest und liebe Grüße, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jullie ook fijne feestdagen en een gezond en kreatief 2020

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Voor jullie ook hele fijne gezegende dagen Liefs Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen