Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

zondag 30 juni 2019

Maandje verder





Goedenavond.

Hartelijk dank voor alle lieve berichtjes.
De zondag is al bijna weer voorbij
Doe even een berichtje nog.

******************
We zijn weer een maandje verder, 
en gaat het hier weer beter.
 Evert kan weer veel zelf  doen.
 alleen moet hij met lopen beslist nog steun.
Maar we houden de moed er in.
Volgende week  naar de arts voor controles.

*****************
 Hier een plaatje van  het borduurwerk gemaakt
 inmiddels ben ik al weer wat verder.


Geregeld doe ik eens weer wat steekjes.
Ook zijn er wat cirkels bij gemaakt, voor het quilt.
 en heb ik 32 blokken af van de gehaakte  sprei.
 Daar is nog geen plaatje van.

**********************
 Het warme weer is niet mijn favoriet.
Vroeger kon ik er beter tegen, maar we klagen niet.
 Voetjes zijn avond dik, dus  die in een badje en op een bankje,
en binnen de ventilator maar even draaien.

Een goede nieuwe week gewenst.
Groetnis Annie











10 opmerkingen:

  1. Een reactie is altijd fijn.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig ziet het er naar uit dat het weer wat koeler gaat worden.
    Rustig aan voor jou en je man.
    Anders maar een boek ipv een handwerkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wunderschöner Fortschritt an deinem Stickprojekt.
    Liebe Grüße Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. fijn dat het weer wat beter gaat elk stapje is er 1 . Mooi borduurtje ben je mee bezig , geeft toch lekker wat afleiding er ligt hier ook wat op tafel elk steekje is er weer 1 ( geen borduur maar vilt ) Sterkte ook de komende tijd

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een koel badje voor je voeten zorgt er ook voor dat je het minder warm hebt.
    Fijn dat het met Evert weer iets beter gaat, je mailde me er al over.
    Dat heerlijke koele (sneeuwpop) borduurwerkje is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn dat het beter gaat met je man. Mooie borduurprojecten. Gelukkig is het wat koeler, voor iedereen fijn.
    Fijne zomerse dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Annie,
    eine tolle Stickerei, ich liebe den Schneemann, er sieht goldig aus.
    Ja bei uns hier war es auch heiß, seit gestern ist es etwas besser.
    Schön dass es Evert besser geht, es braucht seine Zeit.
    Liebe Grüße, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wordt mooi je borduurwerk. Ook je gehaakte blokjes vind ik erg leuk, is ook eens wat anders he. Het beste en beterschap met je Evert.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelukkig gaat het beter met Evert. Ik heb tussendoor nog wel eens aan je moeten denken hoor... Het kan ook zomaar anders gaan...
    Fijn dat je tussen de bedrijven door nog heerlijk kunt borduren als ontspanning!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat fijn dat het weer wat beter gaat met je man.
    Je bent met een prachtig borduurwerk bezig, geeft wat verkoeling zo'n winters borduurwerk.
    Liefs van Tineke

    BeantwoordenVerwijderen