Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

donderdag 30 mei 2019

Klein berichtje




 Goede avond.
  
Weer een hele poos geleden mijn vorige post.
Begin in  de maand mei, nu morgen de laatste dag
+++++++++++
Aan het plaatje hierboven kunnen jullie zien.
Ik ben aan het haken.
Makkelijk patroontje, denk maar een jongens deken.
Zo even oppakken
 Moet de blokjes wel even blokken zie ik.


Verder doe  eens wat aan de sneeuwmannen  kleed borduren.
en aan  de kartonnetje voor de cirkel.
 +++++++++++++++++



 De rozen hier voor bloeien, 
en deze pot Hortensia's op de stoep kreeg ik voor Moederdag.
Staan er mooi bij nog..

++++++++++++++
  Ging het zo geweldig  voor Evert na zijn operatie,
 ieder was tevreden.
 En het zorgen werd steeds gemakkelijker voor mij.
Kon zelf weer veel doen.

Helaas vorige week een complicatie,  een beroerte
Met toeters en bellen naar de spoedeisende hulp.
Gelukkig is de schade beperkt gebleven.
en is hij nog bij ons.
  Na 3 dagen weer thuis, waarna  er nog Tia's volgden.
Nu veel rust en therapieën..
 Het is nu weer veel zorgen voor mij.
en komt de PC in dagen soms niet aan. 
Kijk ik af en toe even op het mobieltje..
 Vandaar dat ik weinig reacties op de blogjes heb gedaan,
 en ook zelf er niet mee bezig was..

 Denk dat ik maar even blog pauze ga nemen.
Snappen jullie wel hé.
Groetnis Annie




12 opmerkingen:

  1. Fijn dat je komt lezen en een reactie is altijd welkom

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja natuurlijk hebben we daar alle begrip voor Annie... Tjonge, wat heftig allemaal! Wens je heel veel sterkte in alle zorgen en beterschap voor Evert...hoop toch echt dat jullie nog een poosje samen mogen zijn...🙏

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Annie,
    Wat een verdrietig bericht op je blog, dat het met Evert eerst zo goed ging en nu opeens weer helemaal niet. Wat een verdriet en wat een zorgen. Kan me voorstellen dat je hoofd even niet naar bloggen staat en al je aandacht naar je man.
    Hopelijk komt het weer redelijk goed met hem en kunnen jullie weer gaan genieten van de zomer en de tuin.
    Veel sterkte gewenst, en beterschap voor Evert.
    Liefs,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Annie heel veel sterkte! Zwaaizwaai

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Liebe Annie,
    Gute Besserung für Evert und dir viel Kraft für die nächste Zeit.
    Nimm dir soviel Zeit wie du brauchst.
    Ganz liebe Grüße Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ach Annie, wat zullen jullie geschrokken zijn. Ik wens je heel veel sterkte, en je man natuurlijk ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Natuurlijk heb ik daar begrip voor heftig hoor. Neem de tijd heel veel sterkte voor jou en Evert
    Liefs Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach Annie toch, wat erg allemaal, heel veel sterkte en beterschap voor je man. Natuurlijk is het begrijpelijk dat je even stopt met bloggen. Heel veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Liebe Annie,
    alles Gute für Evert und dir viel Kraft für diese Zeit der Sorgen. Lass dir Zeit, es ist jetzt wichtiger für deinen Mann da zu sein.
    Herzliche Grüße, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sterkte met alles Annie. De gezondheid van je man gaat voor. Beterschap gewenst voor hem. Groet, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Veel sterkte voor jullie en beterschap voor je man.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Annie , heel veel sterkte . Ik hoop dat het inmiddels de goede kant op gaat.
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen