Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

donderdag 9 mei 2019

Even bij praten

 Goede avond
 Het is stilletjes op mijn blog.
De tijd gaat vlug, en het handwerken is even wat minder.
Vanmiddag zou ik even een plaatje van het borduurwerk maken
Batterij leeg van het foto toestel, nu dan maar met de telefoon een plaatje.


Zo avonds maak ik wat steekjes aan de sneeuwmannen.
 Nog geen sneeuwman te zien hier, maar zo langzaam aan  zal dat wel gebeuren.
Het is mooi en leuk werk.
Ook om de juiste kleurtjes er bij uit te zoeken uit mijn voorraad garen.
Heb ook weer wat bij gekocht hoor.

*******************
 Het is nu 4 weken na de operatie van mijn man.
Ieder is tevreden, en elke dag gaat het ietsje beter weer.
  Oefenen  en weer leren lopen.
Kost tijd en geduld.
Maar de pijn is hij kwijt.
***********************
Hobby hokje is even niet in gebruik,
 maar hier in de huiskamer puzzel ik met mijn kartonnetje
 Het patroon heb ik wat aangepast, en zag op printerest deze cirkels.




 Hoe het een geheel zal worden, bedenken we nog.

Ik zoek in mijn lapjes wat er geschikt voor is.
 Geregeld kijk ik op webshops.
 Deze week me zelf verwend met  stofjes 
 Quiltstudio het Gooi.
 Leuk dat het dan een dag later al in de brievenbus ligt hier.

  Heb ook weer sokken gebreid, nu even niet meer.
Genoeg weer in voorraad voor  kleinzonen  en zoons
 Heb zin in om weer eens te gaan haken, dekentje of zo.
 Maar weer even winkelen op het web, 
want een reisje stad is nog niet in  zicht.

*********************
 Verder ga ik middags  als mijn patiënt rust aan de wandel.
Koud nog maar ons rondje dorp is  de natuur mooi.
 Telefoontje legt het even vast.







Vanmiddag liep ik het fietspad naar het buurdorp.
 En zie ook de meidoorns bloeien uitbundig.






 Tot een volgend logje maar weer.
Groetnis Annie












14 opmerkingen:

  1. Gezellig dat je even komt lezen, en hartelijk dank voor een berichtje.
    Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je druk bent met je zieke man heb je even wat minder tijd voor handwerken. Maar dat komt vast wel weer.
    Mooie nieuwe stofjes gekocht en zomaar de volgende dag in de bus, heerlijk toch!
    Mooi is de natuur nu, het is zo genieten, vooral als de zon ook nog schijnt.
    Veel beterschap voor je man.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellig blogje weer.
    Hoop van harte dat je man voorspoedig opknapt.
    Wat een mooie cirkels, heerlijk, dat schuiven met lapjes. Geweldig hè, de lente.
    Je ziet iedere dag weer wat anders, meer.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach ja soms even heel druk met andere dingen , fijn dat het met manlief wat beter gaat even de tijd nemen voor het herstel. Gezellig blogje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig borduurwerk.
    En een zieke man gaat voor handwerken.
    Dat komt wel weer...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi borduurwerk en wat een heerlijke wandeling leuk dat we mee mochten genieten! Zwaaizwaai

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Annie,
    deine Stickerei sieht sehr interessant aus, ich bin gespannt wie es weiter geht. Die Patchwork Kreise sehen toll aus, ich bin neugierig was du daraus machen wirst.
    Sehr schöne Gegend um Spazieren zu gehen, da wäre ich auch gerne.
    Liebe Grüße, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Annie,
    deine Stickerei wird immer schöner. Freue mich auf weitere Fortschrittsbilder.
    Der La Passacaglia wird sehr schön.
    Liebe Grüße Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn dat je zo’n leuke hobby hebt. Eentje die je ook lekker beneden kunt doen. En dan lekker wandelen, heerlijk gewoon. Gelukkig gaat het met je man ook weer beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een blogbericht maken kost ook veel tijd.. Geeft toch niks als je even wat minder blogt. Je laat ons nu gewoon lekker veel tegelijk zien!
    Oh, dat je ook niet even lekker languit gaat als je man gaat rusten. Ik zou het wel weten...
    Maar wandelen is natuurlijk ook gezond!
    En je houdt er nog een heleboel schitterende foto's aan over ook...
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sterkte met je zieke man he, dat heeft allemaal weer tijd nodig. Maar fijn dat we een hobby hebben toch. Mooie wandeling heb je gemaakt, goed van je ben je lekker even buiten............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beterschap voor je man, je bent natuurlijk erg druk met de verzorging. Je bent nog lekker actief met handwerken, je maakt zulke mooie dingen. Heerlijk even in beweging is ook gezond, zo'n wandeling. Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Begrijpelijk dat je minder blogt als je druk bent met de verzorging van je man, beterschap gewenst.
    Wat een mooi borduurwerk ben je aan het maken en ook je cirkels zien er mooi uit.
    Liefs van Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn dat het goed gaat met je man. Mooie wandeling heb je zelf gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen