Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

zondag 7 juli 2019

Even zo

Goedemiddag.

Op handwerk gebied is er niets om te laten zien.
Geen weer om buiten te zitten vandaag.
Niet zo erg want binnen verveel ik me ook nooit.
Zoveel wat ik wil  doen altijd..
***********
Dus ging ik even naar buiten,
 een plaatje van de sneeuwballen hier voor.


Er is dit jaar weinig gesproeid;
 maar toch zijn ze mooi geworden.

*****************

Gister hadden we een doe dag.
Heb er geen plaatjes van gemaakt.
Er werd hard gewerkt
Onze  zonen en dochter kwamen.
 De paden en de tuin van onkruid vrij.
Heggen geknipt, de dakgoten schoon,
 de schuur opgeruimd en geveegd
 Bloemen in de potten op het terras en in de pot voor.
En al van die werken die we niet meer zelf kunnen.


 Heel gezellige dag en het ziet er weer  keurig en netjes uit..
En ik kan dan  de maaltijd enz. verzorgen.
Wat ik dan ook heel graag doe


 De hortensia's die ik op Moederdag
 kreeg, staan nog en veranderen steeds van kleur..
Goede nieuwe week gewenst.
Groetnis Annie

11 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat jullie zoveel hulp kregen. En nu maar weer genieten van de prachtige tuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I have read your recent posts now. I have almost finished my Sweet Pea crocheted blanket. And I finished my Corwall Cottage cross stitched project. Love your blocks and the snowman. My hydrangea is just starting to bloom. I love summer for all the growing things as long as there is no humidity! Happy Inside stitching to you!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nu maar hopen dat het van de week weer mooi weer wordt en jullie van de tuin kunnen genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat staan je witte Hortensia's er prachtig bij en dat zonder veel sproeien! En wat heerlijk dat je kinderen zo fijn helpen om de tuin en schuur weer netjes te krijgen, lief hoor.
    Nu kunnen jullie weer genieten en blijft er energie over voor andere dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige hortensia's, ik hou zo van deze planten!!! Erg fijn dat jullie kinderen altijd komen helpen, zo hoort het ook, deden wij (mijn broers en zussen) ook altijd voor mijn ouders . Gaat het goed met je man Evert? Rustig aan, handwerken kan altijd nog, straks met koude dagen is het weer een gezellige bezigheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat staan je planten er mooi bij. Zo fijn om hulp te krijgen met het bijhouden van de tuin en met z'n allen is het nog gezellig ook.
    Liefs van Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn Annie als de hulptroepen langs komen. Zo ziet het er weer tip top uit. Mooi zijn de sneeuwballen super plant

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat alles er weer netjes bij ligt, geweldig en gezellig die hulp troepen.
    Fijne week Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Liebe Annie,
    deine Schneebälle sind ja ein Traum, so dicke pralle Blütenköpfe,
    herrlich.
    Schöne Woche, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat vind ik toch zo gaaf dat ze allemaal komen helpen! Ik hoop dat mijn (klein)kinderen dat later ook doen...
    En het is nog gezellig ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk , als je kroost komt helpen.
    En moeders dan voor de cetering, gezellig.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen