Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

zaterdag 8 september 2018

Deze week


Goede avond.
Zaterdag avond is het al weer.
 Zo naar de TV en nog een lettertje voor hier.
De hexjes had ik in het voor geregen,
en vandaag al week 36 af.


Past nog net op de overloop voor bij de trap.


Ook nog maar even gedraaid.
Het is resten stof en de rode heb ik wat bij gehaald.
Niet gelijk natuurlijk, maar past wel wat.

Borduren van de  plaatjes is ook bij.
Deze week was het de giraffe.

.

De lap nog even op de vloer gelegd, 
niet helder want de lucht was donker buiten van wegen een dikke bui.


Ik ben al wat  blokken aan het vooruit borduren.
 Er moet nog 1 rij boven..

 In het begin van de week hadden we goed en mooi weer
 en hebben we mooie fietstochtjes gemaakt.
 Woensdag was het vooruit werken, boodschappen doen en bakken enz..
 Donderdag was het Evert zijn verjaardag,



Zijn 81 ste verjaardag. Een drukke gezellige dag.
  De wens dat we nog veel jaartjes samen mogen vieren.

De randjes per week lap is vol.
Volgende week ga ik hem maar afwerken.
Dan daar een plaatje van.
En eens even zoeken naar een lapje,
 voor de volgende randjes die nog komen dit jaar..

 Het quilt is half gedubbeld.
word vervolgd.
 Ik kijk uit als we de eerste opdracht binnen krijgen ,
voor de deken van Tante Zoet.
Ben door mijn werkjes bijna.))

Volgende week zaterdag wil ik naar de open dag van Fûgeltjes 

Overal zijn open dagen, maar voor mij  de reis te ver.
 Hier kan ik op de E- fiets en is het geen weer daar voor word ik gebracht en gehaald.
 Een nieuw quilt of zo iets heb ik wel zin in.
 Fijne Zondag.
Groetnis Annie

10 opmerkingen:

  1. wat mooi en jij hebt energie voor tien als ik dit zo lees !! en gefeliciteerd met de verjaardag van Evert

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd, dat jullie nog maar heel veel verjaardagen samen mogen vieren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, Annie - dein Winterse Hexi sieht toll aus. so schöne Farben.
    Auch beim Sticken hast du tolle Fortschritte gemacht.
    Glückwunsch zu Events Geburtstag und noch viele Jahre zusammen.
    lg und schönen Sonntag, Martina,
    Danke für deine Kommentare bei mir.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met de verjaardag van jouw man. Ook van mij nog vele jaren samen. Je bent mooi bij met alles Annie. Heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Liebe Annie,
    wunderschön sind deine Fortschritte an deinen Projekten. Besonders dein Winterse Hexies sieht klasse aus. Tolle Farben.
    Liebe Grüße Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ene man van harte gefeliciteerd met zijn verjaardag , nog heel veel goede jaren samen! Al je werkstukken zijn prachtig- die hexjes zo vrolijk.... En dan het borduurwerk, ook al zo leuk om te zin ( en te maken, denk ik). Veel plezier verder, lekker doorwerken geeft je echt voldoening!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met zijn verjaardag, maak er een fijne dag van.
    Je bent mooi bij allemaal met je werkjes. Mooi hoor je winterse hesjes.............liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik weet dat het heel veel werk is, die hexjes.. Maar nu je het zo op de grond neer hebt gelegd, krijgt het grote geheel aandacht en springen de kleurlijnen naar voren! Echt heel mooi...
    Van harte met je man.. en die zou ik geen 81 geven hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alsnog van harte gefeliciteerd!!!

    Inderdaad hoop ik dat jullie dat nog lang samen mogen vieren.
    Hartelijke groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen