Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

donderdag 20 september 2018

Van alles wat.

 Hallo allemaal

 Het is al weer een tijdje geleden mijn laatste blogpost.
 Van alles en nog wat ben ik mee bezig.
 En nu het nog zo mooi weer was hebben,
 we nog mooie fietstochtjes gemaakt.
Verjaardagen die werden gevierd,
 en zo gaat de tijd weer vlug voorbij

Randjes per week tot en met week 37.


Mijn rest lapje was vol, dus hen ik het afgewerkt ,
met een achterkantje en en biesje.



 Het hangt nu  bij de anderen van vorige jaren
 Op een volgend lapje ga ik nu door.

Zaterdag middag ging ik naar
 de open dag van Hobbyshop  Fûgeltsje quilt atelier.
 Het was  heel gezellig.
Ga workshops volgen, maar later meer daar over.

Prachtig mooie quilts en werk te zien in het atelier.
Had geen foto's gemaakt.
Deze even van  FB geleend.



 Ja hoor had een fout gemaakt met  mijn winterse hexjes.
  Wat vooruit gewerkt en alle punten er aan.
  Toen ik bezig ging met deze week zag ik dat de kleuren
 anders hadden gemoeten, 2 aan 2 dezelfde kleur.
 Het is al wat rommelig met de rest stofjes.
Dus heb ik weer 4 driehoeken los gehaald en van plaats gewisseld.
Nu ziet het er zo uit, en mag het even rusten van mij.


Ben nu bezig met het door pitten van het sampler quilt.


Ook even een nieuw breiwerkje.


 Zo weer even bijgepraat.
Groetnis Annie






.




7 opmerkingen:

  1. Wat ben je druk bezig! Heerlijk hè om zo bezig te kunnen zijn. Je sampler wordt mooi. En de hexjes gaan ook ( weer) goed, gelukkig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zou terplekke zin kunnen krijgen aan borduren :)) ziet er schitterend uit.
    En weat mooi al die heksjes komt vast goed met de kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Annie,
    wunderschöne Arbeiten. Dein Randjes per Week sehen super aus.
    Auch dein Hexagonquilt wird sehr schön. Ich mag deine frischen Farben.
    Liebe Grüße Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er idd beter uit zo die hexjes. Jouw randjes ook mooi! En maar weer een breiwerkje opgezet, jij blijft ook lekker gaan he. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Du hast so viele schöne Arbeiten, die Idee mit den Randjes sieht toll aus. Und dein Hexagon Winterse wird wunderschön.
    Liebe Grüße, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, we hebben nog best veel mooi weer gehad... Maar nu is het even voorbij met het fietsweer! Tjonge, wat een regen hadden we vanmiddag hier in het westen!
    Van zo'n open dag krijg je wel zin in van alles hè..
    Ben je met een truitje bezig?
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb weer even wat bijgelezen, dat was ook lang geleden. Jij bent nog steeds ijverig en leuk bezig met van alles. Prachtig, die randjeslap! Ik zit nog steeds in een soort pauze, maar heb toch wél het een en ander onder handen. Dat is altijd heerlijk.
    Lieve groet van mij.

    BeantwoordenVerwijderen