Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

donderdag 30 augustus 2018

AFFO's




Goede avond.
 Augustes gaat ook al weer snel voorbij.
 Heb weer wat af kunnen maken.
De vogeltjes zijn gepit en wat opgevrolijkt.
Met een oogje en wat hexogonnen bloemetjes op de rand.



 Op internet zag ik de mal.
Ook zag ik die het quiltje maakten.
Was er helemaal verliefd op, dus bestellen,


 Appliqueren ben ik nog niet zo goed in.
Maar vond het erg leuk om  de blokjes te maken.
Al mijn kleine overgebleven lapjes zijn nu wel op.







Het was geen weer gister om in ons zomer verblijf te zijn,
Maar het haken was ook af, dus over de tafel voor de foto.
IK denk toch maar niet voor tafel kleedje ga gebruiken.
 Het word een   klein zomer dekentje 

.
Vanmiddag de laatste randen aan  de sampler quilt genaaid.
Ik heb hem in 2 delen gehouden.
Nu ligt de tussen vulling en de achter stof ,
 met de top te wachten om te worden gedubbeld.
 Later daar meer over..

Nog een prettige avond.
Groetnis Annie

12 opmerkingen:

  1. Wat is je vogeltjes quilt mooi geworden, leuk met bloemen-hexjes in de rand. En je nieuwe zomer deken ook heel vrolijk!
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je vogeltjes quilts is heel mooi geworden zeg, heerlijk weer iets af te hebben.......liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je vogeltjesquilt is enig, met die hexjes eromheen. Ik heb het malletje ook, maar kan niet appliceren. Maar ik ga een cursus volgen en dan kan ik van de winter lekker aan de slag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je quilt met de vogeltjes hangt daar mooi!
    En je gehaakte deken vind ik ook super...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dein Quilt mit den Vögeln sieht phantastisch aus, habe ihn schon bei Instagram bewundert, eine tolle Arbeit.
    Schönes Wochenende, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dein Vögelchen Quilt sieht wunderschön aus. Dein Applikationen sind sehr gut.
    Die gehäkelte Decke ist ein Traum.
    Liebe Grüße Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat hangen je vogeltjes daar gezellig aan de muur Annie! Lekker genieten dus.
    Ja, wij quilters worden regelmatig verliefd :-)
    Zag trouwens op het blog van Wietske, dat er nu weer een nieuw malletje uit is.... van een schattig konijntje.... misschien word je weer verliefd?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De vogeltjes zijn fleurig en vrolijk geworden. Leuk om aan de muur te hebben. Het haakwerk is ook prachtig. Je bent er klaar voor als de dagen kouder, korter en somberder worden.: een warme deken en een opvrolijkende quilt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een erg mooie quilt geworden je vogeltjesquilt. En je deken ook al zo mooi. Mooie kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is het een vrolijke quilt geworden met al die kleurige vogeltjes! Het appliceren gaat je goed af hoor... en die vogelhuisjes zijn ook al zo gaaf, inderdaad super om daar je restjes voor te gebruiken...
    Zonde om de gehaakte deken op tafel te leggen, voordat je het weet zit er een vlek op, tenminste... als ik zie hoe het hier aan toe gaat ...
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Great article..I am looking so forward to your blogcomment and
    I love your page on your post.. That is so pretty..
    ดูหนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen