Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

maandag 16 januari 2012

Quilt vriemdinnen. Vanavond heb ik mijn eerste huisje gemaakt, nog nooit zo iets kleins gemaakt, en nu ik het goed bekijk,een broddel huisje. Ik maakte het met kartonnetjes. Morgen probeer ik met vliese line, zal het hoop ik wel leren. Met bewondering alle mooie huisjes van de ontwerpster bekeken. Maar
ik houd moed. Groetnis Annie

2 opmerkingen:

  1. Ha Annie, waarom vind je dit broddelwerk? Het ziet er toch goed uit? Leuke kleuren ook, en alle begin is moeilijk als je nog nooit zoiets kleins hebt gemaakt!
    Veel succes met je volgende huisje!

    BeantwoordenVerwijderen