Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

zondag 22 januari 2012

Berichtje.

Een regen Zondag vandaag hier. Toch gezellig aanloop gehad van kinderen, en kleinkinderen. En 3 huisjes er bij gemaakt. Er zijn nu 12 klaar, ik ben dus nog 10 achter. Maar haal het miscien wel in. Deze week eerst het grote quilt voor kleindochter Annelies dubbelen. Ik kan dan in verloren uurtjes gaan doorpitten. Geen plaatje van mijn huisjes, vandaag gemaakt

3 opmerkingen:

  1. De huisjes zijn wel verslavend vind ik,iedere keer denk ik nu ga ik even aan een ander werkje verder en dan zit ik toch weer een huisje te maken
    Maar ja ze zijn ook zo leuk
    Succes met dubbelen.!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Annie, wat leuk dat je meedoet met mijn weggeefactie. Extra leuk, omdat ik dan weer een blog ontdek. Wat maak jij mooie quilts. Als ik links kijk en naar beneden scroll, zie ik prachtige kunstwerken. Knap hoor. Ben wel benieuwd hoe jij weer op mijn blog komt. Groeten uit Haarlem.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Willeke.
    Ik ben bij de mail groep Quilt Ned, en via een blog van de dames kwam ik die van jou tegen. Zo leuk en mooi werk.
    Ik heb wel veel borduurwerk ook , maar niet op de foto.

    BeantwoordenVerwijderen