Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

maandag 30 januari 2012

Maandag avond

Goede avond. Vandaag dit Hartje af, en 4 huisjes gemaakt. Nu moet ik echt om stofjes uit, heb niets meer wat voor de lucht kan gebruiken. Morgen bezet, met pedecure, en naar de kapper Woensdag en Vrijdag oppas dagen, we zijn voor de 4 kinderen van de jongste dochter oppas, als zij gaat werken.Haar werk is verpleegkundige, dus onregelmatige diensten. Donderdag hoop ik naar mijn quilt winkel te kunnen gaan. In Scharnegoutum, bij Jeltje,voor mij het dichts bij, en er is daar heel veel. Word altijd geweldig geholpen. Tijd die ik even over heb, maar het grote quilt door rijgen

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig borduurwerkje is dat geworden,heel erg fijntjes
    En oppassen is natuurlijk ook gezellig maar wel heel druk en dan is het natuurlijk heerlijk om als ontspanning tussendoor even in de quiltwinkel lapjes te zoeken ...veel succes.!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij doen het graag hoor, op de kids passen.
    Ze zijn nu 7, 9, en 11 jaar (tweeling )
    Lang zo druk niet dan toen ze kleiner waren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een prachtig hart!! Complimenten! Leuk dat jullie oppas zijn van de kleinkinderen, die zullen het vast heerlijk hebben bij oma!

    BeantwoordenVerwijderen