Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

dinsdag 6 februari 2024

Even een praatje van alles wat



 Er moet maar weer eens een blog post online.

 Het is al weer een tijdje geleden.

 Allemaal hartelijk dank vooe de reactie op mijn vorige post

Er is dan ook niet heel veel hier te melden.

Ja het het waait alle dagen hard, en de nodige regen ook.

Mijn dagelijkse wandelingen worden wel over geslagen.

Het is zo nodig voor de bewegingen hé

Beetje nattigheid kan ik wel tegen,

maar met de harde wind is het moeilijk wandelen, 

 met mijn rolator

 Dus  is het binnen op de home trainer

Maar afijn we  klagen niet;

we gaan de goede tijd tegemoet zullen we hopen.

Mijn hobby hokje opgeruimd ,  alle lapjes gevouwen, en in de dozen.

 Oude patronen, die je toch niet meer zal gebruiken weg er mee.

 Ik vond nog 3 blokken, zeker  te veel of afgekeurd.

 Daar nog maar 3 onderzetters van gemaakt.

Alles op de naimachine maar.


Foto is ietsje bleek
Up to date  sokken breien.

Op dunne pennen deze, de witte zijn al weg gegeven,
 de andere 2 paar voor miijn man.


Dik garen   stevige werk sokken,
breid lekker snel
Het derde paar dat daar ligt is ook al af.
Het 4 de paar is ook al weg gegeven


 dit zijn de randjes tot en met deze week
Tot zover maar weer dit krabbeltje
Groetnis Annie








6 opmerkingen:

  1. Een reactie hier , is fijn en lief.
    Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, we houden niet van dit weer hè?
    Helaas moet ik er wel uit met mijn hondje en rollator.
    Kom net terug, door de regen :-(
    Wat ben je ijverig met al die sokken breien. Fijn dat je mensen blij kunt maken.
    Leuk dat je die blokken toch nog kunt gebruiken.
    Nu onder de warme wol...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah lekker bezig en opruimen is een goed ding geeft weer wat ruimte mooie blokken sokken en randjes. Hoop dat het gauw beter weer wordt dan kan je er weer opuit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke onderzetters! En zo te zien vliegen de sokken bij jou van de pennen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En je blijft een bezige bij, Annie! Respect voor je dat je zo goed aan je beweging blijft denken en werken, want ja.. het is wel belangrijk.
    Wat een mooie randjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke onderzetters zijn dat. Altijd handig om te hebben. Ze hoeven bij jou in de familie niet bang te zijn voor koude voeten. Heerlijk zulke sokken,
    Groeten Frederika

    BeantwoordenVerwijderen