Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

zaterdag 24 februari 2024

Borduren

 


Goede avond.

Dinsdag mocht ik mijn 84 ste verjaardag vieren.
Een fijne dag, en best wel verwent.
  Veel visite, wel druk hoor,
 maar helpende handen zijn er altijd

 Het grote borduurwerk is deze week af.
 Best  nog wel moeilijk het wat goed op het plaatje te zetten.
Met veel plezier aan gewerkt, en eigenlijk wel spijtig dat hij af is.

De lap heeft een sopje gehad, en ja ik mag hem laten inlijsten.
 Dan komt er nog een klein probleempje, waar ga ik het hangen.
Ons huis hangt best vol,  maar wat omruilen denk ik.

Er is een FB groep voor Friese Merklappen.
Helemaal leuk, en ik denk het volgende project een merklap word
Als  borduurster en Fries, moet je toch zo iets  maken.
 Heb wel letters geborduurt hoor, maar niet zo als deze.

 Maar nu ga ik naar de Randje per week lap,
 halve week achter.
 Tot zo dit babbeltje
 Groetnis Annie

9 opmerkingen:

  1. Een reactie is altijd fijn. Hartelijk dank
    Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alsnog van harte gefeliciteerd met dit mooie getal. Op naar de 85 in goede gezondheid. Prachtig borduurwerk. Je gaat vast wat anders moois maken. Veel plezier met uitzoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Had je dinsdag al een mailtje gestuurd, maar nogmaals gefeliciteerd. Wat een mooie leeftijd hè?
    En gelukkig zijn de ogen nog goed genoeg om dit schitterende borduurwerk te maken.
    Wat zal dat mooi staan als het is ingelijst.
    Hopelijk laat je deze op je blog nog zien als hij hangt.
    Dat wordt elke dag genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig borduurwerk. Geweldig. Die verdient wel een ereplaats. Groeten Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Je borduurwerk is heel mooi geworden. Leuk om straks een Friese merklap te borduren...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eerst nog hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!
    Fijn dat er zoveel lieve mensen om je heen staan en je dan helpen, het is tenslotte jouw feestdag...
    Ik zit met mijn mond open te kijken naar je borduurwerk!
    Wat een schitterend werk is dat; en zo groot...
    Dat verdient straks een ereplek in huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Liebe Annie,
    alles Gute nachträglich zu deinem GEburtstag.
    Die Stickerei ist wunderschön geworden.
    Liebe Grüße, Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nachträglich alles gute zu deinem Geburtstag, deine Stickerei sieht toll aus, ein Meisterwerk,
    lg Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Ik dacht dat ik al gereageerd had, nu ben ik erg laat met mijn felicitaties. Je hebt echt een prachtig borduurwerk gemaakt. Fijn als het straks kan hangen.

    BeantwoordenVerwijderen