Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

dinsdag 21 september 2021

borduren

 


Goede middag.

Hartelijk dank voor de reacties en felicitaties ,

op  de vorige  post

 De september maand spoed zich ook al weer voort.

We genieten van het zomerse na jaar weer.

Zo als beloofd deze post over mijn borduurwerkje.

  Vanaf begin dit jaar zag ik deze sampler;

 voorbij komen op Instagram.

 Nee maar niet doen, had nog genoeg 

onder handen,

 en voor mij 

is dat dan eerst afmaken.

Ik zocht wel de site op natuurlijk.

Die zie je hier  

 In Augustus toch nog besteld, 

en nu  weer heel blij met het borduren.

En begin nu met de maand April.

Dit word het hele werk,

 elke maand een nieuw patroon dus.


Blauw 2 kleuren is ook mooi,
 maar deze keer eens 2 kleuren rood gekozen.

De top van De uitdaging is gedubbeld en geregen.
er kan dus worden door gepit..
 Morgen komt een nieuwe Bom uit.
Lijkt me ook weer leuk, 
maar eerst maar even bewaren.
Fijne dag verder.
Groetnis Annie



10 opmerkingen:

  1. Fijn dat je komt lezen, een berichtje is altijd welkom.
    Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Annie, ein wunderschöner Sampler. Du hast schon die ersten 3 Monate geschafft. Ich sammel momentan nur die Anleitung.
    Liebe Grüße Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh ?Annie dat is een mooi borduurwerk Wat een mooi werk is dit echt geduldwerk en dat heb ik op het moment even niet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit wordt heel erg mooi. Lijkt me wel erg fijn werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig dit borduurwerk, ook als ik het geheel bekijk, echt heel mooi.
    Mooi die kleuren rood die je gebruikt. Kan me voorstellen dat je daar met veel plezier aan werkt.
    Ben benieuwd naar de nieuwe bom.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi borduurwerk! Lijkt me heerlijk om te maken. Leuk om weer eens iets nieuws te beginnen. Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is een prachtig patroon. Ik snap wel dat je daar voor gevallen bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi patroon en ook zo mooi geborduurd

    BeantwoordenVerwijderen