Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

donderdag 24 juni 2021

Daar ben ik weer.

  Ja daar ben ik weer, staat in de titel.

En dat is ook zo,  Het laatste blogje was 14 April.

Het waarom zal ik even vertellen.


Druk met het doorpitten van mijn hexogonnetjes, 
ik had besloten dat het een tafelkleed zou worden.
 Op vrijdag 30 april, legde ik het op tafel, haalde wat rijgaren er uit.
Er moest nog wel een gedeelte, maar besloot dat de volgende week te doen.
Plaatste de ring er in, en pak het op.
De bedoeling het  in mijn hobby hokje boven te leggen.
 En ja niet goed opgevouwen,
 loop ik op de overloop, en stap ik op een punt.
Bats boem een flinke klap.
 Om een lang verhaal kort te maken.
 Bont en blauw, niets gebroken, maar wel kneuzingen.
Pijnlijke nek , schouder en rug.
 Flink in de kreukels dus, kon de muis van de computer niet vast houden,
 een handwerkje  helemaal niet.
Dus alles lag stil, fysio rusten oefenen, en pijnstiller slikken.
 Maar zoetjes aan   word  het weer  beter, en kan nu  weer wat handwerken,
 en ook weer fietsen, al zijn de afstanden  nog korter 
 Wat ik wel heb gedaan, veel mooie boeken gelezen.
********************************
De droomdeken ligt nog steeds te wachten, nog te zwaar, 
Die moet dan maar als de dagen kouder worden
 Wel maakte ik  stappen van de Uitdaging quilt.
  Stap 7


Stap 8



Stap 9.




Stap 10



Stap 11.



In de nieuwe maand weer een opdracht, en ben ik hier dus bij,
 Van nu kan ik dus weer op de computer,
 al mag en kan alles nog niet te lang.
 Leren ---- Doseren.
 Moeilijk voor mij, maar het zal moeten.
Groetnis Annie
















10 opmerkingen:

  1. Fijn een reactie te lezen hier. Gr. Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O Annie. Wat zal je geschrokken zijn. Een dom ongelukje waar je echt niets aan kon doen. Niet goed opvouwen gebeurt ons allemaal wel eens, maar bij jou liep het heel vervelend af. Ik miste je al, gelukkig ben je er weer. Je hebt leuke blokken gemaakt , heerlijk om kleine werkjes te hebben. Hou je taai. Lieve groet van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sjonge, Annie, dan ben je wel heel lelijk terechtgekomen. Gelukkig gaat het weer beter met je. Je laat weer heel veel leuke blokken zien. Leren doseren... moeilijk, ik weet dat uit ervaring. Maar zorg maar goed voor jezelf.
    Hartelijke groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooohhh jeee, ik zie het helemaal voor me hoe je van de trap bent gevallen!
    Gestruikeld over je eigen quilt, wat een ellende!
    Gelukkig niets gebroken, maar toch genoeg problemen die lange tijd nodig hebben om te herstellen.
    Wens je veel sterkte en beterschap.
    Voortaan heel goed vast houden op de trap, maar dat was je vast toch al van plan.
    Leuke blokjes heb je kunnen maken. De verliefde vogeltjes hebben natuurlijk mijn voorkeur :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hoor Floor, ik viel gelukkig niet van de trap, maar gewoon op de overloop.
      We hebben een oud huis, en een vrij brede overloop

      Verwijderen
  5. Wat akelig Annie, hopelijk lukt het langzaam aan weer dingen op te pakken

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tjonge, dat was niet best! Ik had op Insta geloof ik gelezen dat je was gevallen, maar ik dacht met de fiets... Dus gewoon in je eigen huis ... och heden toch, wat zal dat zeer gedaan hebben. bijzonder dat je niks had gebroken.
    En dan kun je opeens niet meer aan je hobby's werken, wat een straf!
    Fijn dat het nu beter gaat en je weer wat kunt patchen. Het ziet er veelbelovend uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wunderschöne Arbeiten, liebe Annie.
    Liebe Grüße Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een narigheid toch, gelukkig dat het nu weer beter gaat en dat het lezen je toch nog enig plezier heeft kunnen brengen.
    Mooie werkjes zijn er nu toch alweer uit je handen gekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oh goodness how quick things change......I sure hope you keep healing well and can get back to all the things you used to do..........

    BeantwoordenVerwijderen