Over mij

Over mij
Hallo ik woon in de provincie Fryslân En ben getrouwd met Evert in 1962, wij kregen 2 zonen en 2 dochters, nu met een eigen gezin.Zij gaven ons 13 kleinkinderen. Er zijn veel hobby's en kom bijna tijd te kort. Zoals handwerken. kledig naaien, breien en borduren In 2006 ging ik naar een workshop Quilten, via de Vrouwen van Nu Sinds die tijd heb ik er een heel fijne hobby bij

zondag 17 januari 2021

Hexagonen en de wafelsteek en meer

 Goede avond

Het is al weer zondag avond.

De week ging vlug voorbij.

Tijd om een blog post te maken.

************

 Er is toch wat handwerk gedaan.


 Nog wat bloemetjes er bij gemaakt
 En 3 rijen van eerst 10 bloemetjes aan elkaar gemaakt.


Nog genoeg voor meer rijtjes in mijn mandje
******
 Er was nog  genoeg  garen over van de breideken.
 Dus kan daar wel een baby dekentje van.


De wafelsteek, haakt  leuk.
En best verslavend om steeds even op te pakken.

*********


De 4 paar sokjes gingen op de post.
en ik kreeg dit lieve kiekje terug.

**************
Een week is Evert thuis van uit het zieken huis,
 en elke dag gaan we een stapje vooruit.


Vandaag een bezoekje,
 we kregen de bloemen uit de kerk.
 Zo veel attenties en kaarten kregen van veel lieve mensen.


Zelf ben ik weer helemaal beter,
 en ik wandel mijn rondjes weer.
 Elke keer een stukje verder

Vanmiddag was het heerlijk weer,
 en zelf een zonnetje..
Loop wel met de rollator, maar was fijn even buiten.
Dat is voor alles goed.
Telefoon met Runkeeper programmaatje in mijn zak.


Wel een paar keer gestopt voor een praatje.
 Maar het  geeft je wel stimulans zo een begeleider.
 Wens allen een goede nieuwe week
Groetnis Annie










 


10 opmerkingen:

  1. De kindertjes zijn vast heel blij met hun warme sokken.
    Het dekentje van de wafelsteek ziet er leuk uit, vast ook lekker warm.
    Zo fijn dat het met jullie beiden beter gaat! Heerlijk verwend met mooie kaarten, dat is altijd leuk om te ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk dat het weer zo goed gaat! En medeleven is zo fijn; wat een kaarten liggen er op tafel...
    En jij gaat gewoon weer door met al je handwerk. Leuke foto van de achterkleinkinderen...
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat fijn dat het goed gaat met jullie! En je nog genoeg zin hebt voor alle activiteiten! Heel fijn!
    liefs, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn je hexjes leuk. Ik houd er echt van, en deze bloemen zijn heerlijk kleurig. De sokken waren welkom, dat is op de foto duidelijk te zien. Maar het fijnst is toch wel dat het met Evert de goede kant opgaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dein neues Hexagonprojekt gefällt mir, soviele schöne Hexi-blumen.
    lg Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk dat het zo goed gaat met beiden, zo'n app is inderdaad een goede stimulans en ik moet zeggen je haalt al heel veel kilometers.
    De wafelsteek vind ik zo mooi die ga ik ook maar eens gebruiken voor een baby dekentje. erg mooi Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. so schön sieht der Beginn deines neuen Hexagonquilts aus.
    Liebe Grüße, Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn dat het weer goed gaat met jullie🍀. Mooie hexagonnenbloemen heb je gemaakt. De sokjes komen ook goed terecht zie ik. Die app gebruik ik ook, is fijn. Groetjes van Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat het allemaal steeds wat beter gaat met jullie en wat een verwennerij al die kaarten en de bloemen. Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Annie, lees ik net dat je ziek bent geweest! Gelukkig weer wat beter en lekker naar buiten geweest. Rustig aan opknappen maar weer. En je man ook weer aan de betere hand. Heerlijk. Geniet van elkaar!
    Schattige stokjes gemaakt en een schattige foto teruggekregen > Heerlijk!
    Groetjes, Gerda

    BeantwoordenVerwijderen